Toon posts:

"Kan Thema-engine niet laden" met Audigy 2NX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hall allemaal, ben supernieuw op dit forum.Heb wel een klein beetje verstand van PC's maar het houdt op als mijn PC bepaalde programma's niet opstart en vervolgens de melding geeft "Kan Thema-engine niet laden" Deze melding komt van Creative Mediasource.

Dit bovenstaande is het gevolg van het installeren van een Creative Audigy 2NX externe USB geluidskaart.
Diverse software werkt wel maar de Creative MediaSource Player zelf niet, wil gewoon niet starten en ik krijg de eerder genoemde melding.

De kaart werkt gedeeltelijk, wel koptelefoon, maar geen speakergeluid en nog meer van die kul.

Vraag is wat heeft die Thema-engine te maken met mijn Audigy kaart, het is toch alleen maar het zgn Visual styles oftewel Bureaubladhtema's gedoe?
Toch?

Heb heel wat afgezocht maar zelfs bij Microsoft komen ze niet verder dan dit;
http://search.microsoft.c...ition+visual+styles&na=54

Alvast bedankt voor reactie's.

PS ik XP met Servicepack2
Nvidia Gforce2 64 Mb
396 Mb ram
PIII 900 mhz.
Het lijkt alsof de oude onboard audi is uitgeschakeld door Creative tijdens de install. ( moet dus goed zijn)
Creative Diagnostics geeft aan dat alle test voor Midi, Wav etc goed zijn en alles moet werken.
De afstandsbediening werkt gewoon.

Ik heb Everest Diagnose dus mocht iets specifieks willen weten dan kan ik het evt. opzoeken