Toon posts:

[iTunes-iPod] WinXP foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 448 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoihoi,

Zowel ik als mijn vriendin hebben een irritant probleem. Bij ons allebei op twee verschillende pc's doet zich hetvolgende voor:

Er verschijnt een uitroepteken rechtsonder, en de tekst:

iTunes: iTunes.exe - Bechadigd bestand
Het bestand of de map \iPod_control\Device\Sysinfo is
beschadigd en onleesbaar. Voer het programma CHKDSK uit.

Ik heb al gezocht, maar met de search kon ik niets hierover vinden..

Iemand enig idee waar deze foutmelding vandaan kan komen? De foutmelding verschijnt iedere keer, en bij beide iPods op beide PC's.

Het betreft een Pc met een Celeron 766MHz en ééntje met een Athlon 2600+ @ 2400MHz, terugklokken heeft geen zin

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Misschien een domme vraag, maar heb je al eens geprobeerd iTunes opnieuw te downloaden en te installeren? Het lijkt mij dat de boel gewoon corrupt is geraakt, waarschijnlijk bij het downloaden :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vervelend genoeg is dit een 'bekend' probleem, check deze posting op de discussion page van apple maar even.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

tonyisgaaf schreef op zondag 27 februari 2005 @ 03:52:
Vervelend genoeg is dit een 'bekend' probleem, check deze posting op de discussion page van apple maar even.
Maw het is dus een fout in de firmware van zowel de iPod mini als de 4G iPods. Herinstalleren van iTunes heeft geen zin.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:44
Inderdaad. Maar als je een schone installatie van je iPod doet en opnieuw synct met iTunes, is het probleem weg. Dit moet je natuurlijk alleen doen als je al je mp3tjes ook op je pc hebt en niet alleen op je iPod.