Toon posts:

Koelpasta

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil koelpasta kopen, maar bij de bekendere winkels als Vobis en Mycom ben ik ruim 7 tot 10 euro kwijt voor een tubetje. Maar in het grensgebied bij duitsland verkopen ze bij winkels als Gistron koelpasta voor maar 50 cent per tubetje.
Een groot prijsverschil. Daarom heb ik de vraag, waar kopen jullie (goedkoop) koelpasta?
ik ga namelijk gaan 7 euro of meer betalen als het goedkoper kan(ben maar zo'n arm studentje ;) ).

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-02 12:48
ik had een tubetje artic silver 5 voor 5 euries, bij tweakstore ongeveer een jaar geleden maar die is nu dicht. Het is zowiezo een product dat je beter bij een grotere bestelling kan plaatsen anders heb je meer verzendkosten dan kosten voor het product zelf. Of je moet wat zien te egelen met de winkel dat ze het gewoon in een envelop oid opsturen zonder hoge verzendkosten.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
er is wel een aardig verschil in de soorte pasta's die er zijn, over het algemeen schijnt artic silver toch het beste te zijn

zelf gebruik gewoon tandpasta voor mijn cpu, kon nergens meer mijn artic silver vinden en heb dus maar tandpasta gebruikt, de temps zijn er trouwens prima mee

dus wil je het echt goedkoop doen gebruik dan tandpasta :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:10

Thandor

SilverStreak

Bij www.gistron.com hebben ze "Arctic Cooling Silicone koelpasta" voor 49 Cent.
Staat bij Cooling & Case Mod
Dat is prima spul en erg goedkoop. Je kunt er makkelijk 10 van kopen. Heb je altijd een voorraadje :P ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Thandor op 26-02-2005 22:17 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Thandor schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:16:
Bij www.gistron.com hebben ze "Arctic Cooling Silicone koelpasta" voor 49 Cent.
Staat bij Cooling & Case Mod
Dat is prima spul en erg goedkoop. Je kunt er makkelijk 10 van kopen. Heb je altijd een voorraadje :P ;)
Dat spul kan je vaak bij www.maxpert.nl gratis krijgen :X Ik koop re best regelmatig (iig vroeger) en ik vroeg af en toe of ik een bepaald merk apsta kon krijgen toen was het op, en kreeg ik na een vraag zelfs gratis een alternatief (die kleine tubetjes). :)

Verwijderd

Iemand een idee hoeveel gram genoeg is voor 2 CPUs.
Bij een winkel verkopen ze 1 gram, 5 gram, 10 en 25 gram.
Is 5 gram voldoende?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

het is maar een heeeeeel klein beetje per cpu, maar als je teveel hebt is dat nooit weg natuurlijk (voor als je een keer je ventilator moet verwijderen, een nieuwe cpu koopt, etc.). Ja, 5 gram is voldoende :)

MechWarrior || Monsters Game

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
je moet sowieso proberen het zo dun mogelijk aan te brengen, dus ongeveer de groote van een ongekookte rijst korrel erop en die goed verspreiden

edit : 1 gram is meer dan voldoende voor meerdere cpu's :)

[ Voor 18% gewijzigd door PilatuS op 26-02-2005 22:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:14:
zelf gebruik gewoon tandpasta voor mijn cpu, kon nergens meer mijn artic silver vinden en heb dus maar tandpasta gebruikt, de temps zijn er trouwens prima mee

dus wil je het echt goedkoop doen gebruik dan tandpasta :)
Tandpasta :| en dat maakt niks stuk ofzo? kan dat echt :D ?

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:58:
[...]

Tandpasta droogt vrij snel uit... lijkt me dus niet echt goed...

Schaadt het niet, dan baat het niet

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-02 22:25

n00bs

Het is weer Zomer!

Tandpasta is dus DOM om te gebruiken... tandpasta hard snel uit en de warmtegeleiding wordt dan ook zeer slecht, aangezien er luchtbelletjes ontstaan in die harding.

gebruik gewoon AS, zorgt voor een veel betere warmtegeleiding en is het geld zeker waard.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:58:
[...]

Yep, en ketchup enz. Vele zaken zijn al geprobeerd. Is ook niet erg verwondelijk; als het maar de gaatjes goed opvuld (hence goed contact laat maken tussen proc en koeler) en niet wegrot.

Voor langere tijd zou ik mij er niet aan wagen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Roamor op 26-02-2005 23:03 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

"Waar kopen jullie goedkoop koelpasta" vind ik toch meer een Pricewatch-aangelegenheid.

En de alternatieven voor koelpasta zoals tandpasta kan NoStra je wel wat overtellen :X (ja het werkt, 3 dagen en dan is je CPU doodgefikt)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.