[iPod] Blijft hangen op "OK to disconnect"

Pagina: 1
Acties:
  • 939 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019
Vandaag na lang twijfelen en denken toch maar een iPod aangeschaft, helemaal geweldig natuurlijk. Sluit hem aan en werkte goed.

Maar nu. Ik gooi wat mp3tjes over en hij geeft na 4 nummers een error. Ik disconnect hem en krijg het schermpje "OK to disconnect te zien" en ik trek hem los en op dit schermpje hangt hij nu al enige tijd. Wanneer ik hem aansluit krijg ik het do not disconnect schermpje te zien, maar als ik hem weer disconnect krijg ik weer het OK to disconnect schermpje te zien.

Resetting werkt niet, knoppen een minuut lang ingedrukt gehouden, maar blijft op dit schermpje hangen.

Het gaat om een 40 GB 4e generatie iPod.

Daarnaast staat hij ook in Disk Mode.

[ Voor 5% gewijzigd door Chandler479 op 26-02-2005 21:16 . Reden: disk mode gedoetje toegevoegd ]

thunderstruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:10

Nietzman

Woei!

Op hold zetten, erafhalen en dan resetten. Probeer anders ook eens een Software restore te doen waarbij je de iPod gewoon formatteerd.

Als dat niet werkt is er echt iets mis en kun je het beste maar even terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 21:59
Disk mode uitzetten al geprobeerd? Wat je ook kunt proberen, is 'm even aan de adapter te hangen. Wil ook wel eens helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandler479
Resetten en restoren enzo werkt niet omdat hij niet wordt herkend en ook niet reageerd. Ben vandaag maar met de iPod terug naar de winkel gegaan en de dude achter de service desk kreeg hem weer aan de praat! Helemaal blij weer naar huis.

Sluit ik hem aan, krijg ik opeens een foutmelding dat hij de iPod niet kan updaten en nu blijft het schermpje hangen ok "Do Not Disconnect". Eigenlijk "Koppel niet los", hij stond op nederlands ingesteld. Iemand hier evt. een oplossing voor?

Ook hier werkt resetten en restoren niet.

thunderstruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04 01:47

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Misschiende taal even in het Nederlands zetten.
Instellingen --> Taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandler479
O.D.Smolik schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:15:
Misschiende taal even in het Nederlands zetten.
Instellingen --> Taal?
Das een goeie, op die manier zet je de taal in ja. Alleen kan ik daar nu nog niets mee aangezien hij niet reageert. Toch bedankt voor de info.

Probleem is niet de taal, hij reageert compleet niet. Als ik de knopjes indruk krijg ik wel klikjes te horen, maar verder gebeurt er niets.

thunderstruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50068

Heb je ook 5 minuten gewacht ofzo?
Die updater is een beetje traaaaaaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandler479
Anoniem: 50068 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:24:
Heb je ook 5 minuten gewacht ofzo?
Die updater is een beetje traaaaaaag...
Yep heb gewacht, heb het zojuist nog een keer voor de zekerheid gedaan, maar met hetzelfde resultaat.

thunderstruck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 21:59
Als de man van de service desk het wel lukt, ligt het misschien aan je computer en niet aan je iPod. Je zou iTunes en de iPod-programma's op je computer (bij Software > iPod Updater als je Windows gebruikt) even eraf kunnen gooien en dat even opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

Hoe heb je 'm eigenlijk aangesloten? via USB, USB 2 of Firewire?

En welk besturingssysteem gebruik je?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 10300 op 27-02-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandler479
Ik heb een herinstallatie van de software gedaan en op een of andere onverklaarbare wijze kreeg mijn vriendin hem opeens aan de praat. Het blijven wonderlijke wezens :P.

Anyway, hij doet het nu weer, helemaal geweldig.

Bedankt voor alle hulp mensen!

thunderstruck

Pagina: 1