krijg linksys wpc54g niet opnieuw geinstaleerd

Pagina: 1
Acties:

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 22:55
goeieavond,

een probleem met mn linksys wpc54g die draait op een windows 2000. het is als volgt: ik heb de drivers van deze geinstalleerd door een of andere reden deed deze het niet (installatie verliep niet goed, niet alle benodigde bestanden gevonden)

dus heb ik de drivers opnieuw geprobeerd te installeren maar dit lukt niet omdat de pc zegt dat hij al reeds geinstalleerd is :? . dus heb ik geprobeerd de drivers in \winnt\inf verwijderd van deze linksys en geprobeerd opnieuw te installeren maar ik krijg steeds die foutmelding dat het al geinstalleerd is ;(

weet iemand hoe ik alle bestanden (drivers) van deze linksys kan verwijderen (met een tool ofzo)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

hmm al eens in je register gekeken?

verder helpt het vaak om de "hardware wizzard" wizzard te runnen en dan als je de wlan kaart ziet handmatig een driver aan te geven, dit is dan het sys en het inf filetje op de cdrom ;)

De namen kunnen iets verschillen , heb al te lang Linux om dat exact te weten :P

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 22:55
dit heb ik gedaan (handmatig installeren) maar hij dan zegt ie dat de bestanden niet kan vinden :? . de bestanden staan allemaal op 1 cd. :Z . (could not find the file specified)