[Grabit] Nieuwsgroep word niet geupdate

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Ik wilde een nogal grote nieuwsgroep updaten (2miljoen headers) dan geeft grabit bij bache ineens een melding dat de expired articles uit de cache worden verwijderd. Hierna gaat hij nog even updaten en dan krijg ik een communication error. Ik kan dus niet de nieuwsgroep updaten. Weet iemand waarom dat niet kan?

edit: ik heb nog even gekeken, na het verwijderen van de articles over op een incremental update. Als ik gelijk een incremental update doe dan geeft ie gelijk de error

[ Voor 22% gewijzigd door ajampaniki op 26-02-2005 20:14 ]

Verwijderd

Ehhh.. waarom zou je via de vreselijk langzame en ouderwetse manier headers willen downloaden?
xpat supersearch nzb onthe fly. ken jij die termen niet?

• ajampaniki
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:24:
Ehhh.. waarom zou je via de vreselijk langzame en ouderwetse manier headers willen downloaden?
xpat supersearch nzb onthe fly. ken jij die termen niet?
Jammergenoeg niet. Maar ik leer graag :)

Verwijderd

Als je de nieuwe versie van grabit download dan zie je dat daar een tabblad grabit search ;)
En voor de rest sjeck je me sig maar even of lees de grote topics even door over de verschillende download programma's :)

• ajampaniki
Ja ik weet wel dat je ook gewoon kan zoeken naar bestanden, maar ik wil gewoon af en toe kijken of er nog wat leuks opstaat en het dan downloaden. Dan moet ik dus toch echt al die headers downen.

edit: net ff ftd gedownload, en das toch wel een handige prog. Toen ik het zag herinnerde ik me ineens dat ik het al een keer gebruikt had. Jammer alleen dat er geen gebruikersnamen aangemaakt kunnen worden op het moment. Moet dus nog maar ff geduld hebben.

[ Voor 41% gewijzigd door ajampaniki op 26-02-2005 20:55 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:55
ajampaniki schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:47:
Ja ik weet wel dat je ook gewoon kan zoeken naar bestanden, maar ik wil gewoon af en toe kijken of er nog wat leuks opstaat en het dan downloaden. Dan moet ik dus toch echt al die headers downen.
Dan zou ik je toch aanraden om een ander programma te gebruiken voor het downloaden binnen de Newsgroepen, bijvoorbeeld: NewsbinPro. Die haalt volgens mij alleen de nieuwe headers binnen bij een update. Wat je ook kunt doen, is FTD downloaden, een handig programma dat je een overzicht geeft van wat er wordt gepost en waar.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Yonix schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 20:51:
Dan zou ik je toch aanraden om een ander programma te gebruiken voor het downloaden binnen de Newsgroepen, bijvoorbeeld: NewsbinPro. Die haalt volgens mij alleen de nieuwe headers binnen bij een update. Wat je ook kunt doen, is FTD downloaden, een handig programma dat je een overzicht geeft van wat er wordt gepost en waar.
Grabit kan ook gewoon alleen de nieuwste headers downloaden (incremental update). Bovendien is NewsbinPro nu ook weer niet zo geweldig, maar dat is subjectief :P.

Ik denk zelf dat er iets fout zit in de al opgeslagen articles. Verwijder de nieuwsgroep, scan de partitie waar Grabit op staat even op fouten en probeer het nog eens.
Pagina: 1