Na de post van Woudloper is dit topic gesloten zonder verder bericht: Suggesties gevraagd voor Vraag & Aanbod v2.0. Nu is de post van Woudloper precies hetzelfde wat ik ook wel wil weten, dus quote ik hem even:
Of, ben ik een blinde koe en heb ik toch een topic over het hoofd gezien. Of willen jullie dit soort informatie helemaal niet met de overige users delen (jullie kunnen dan tenminste zeggen dát jullie de prijs aan iemand hebben gegeven?)
Reactie op hieronder:
Duidelijk
Ik heb na het sluiten van het topic maar even gewacht, want misschien hadden jullie nog geen besluit genomen. Hebben jullie dat nu wel? Want ik heb niks gezien in MED, BZ of .planWoudloper schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 08:40:
Even een schaamteloze schop omhoog voor dit topic. Op de frontpage is enige tijd geleden Vraag en Aanbod v2.0 gelanceerd.
In de startpost wordt een stuk geciteerd uit het plan 217 en wel het volgende:
De persoon die ons de nuttigste suggesties kan aanleveren, zal gekroond worden met een gratis Full-abo ter waarde van 47,50 euroNu vroeg ik mij af (aangezien ik het nergens heb gezien) of er nog iemand is geweest die de meeste nuttige suggestie heeft gedaan?
Of, ben ik een blinde koe en heb ik toch een topic over het hoofd gezien. Of willen jullie dit soort informatie helemaal niet met de overige users delen (jullie kunnen dan tenminste zeggen dát jullie de prijs aan iemand hebben gegeven?)
Reactie op hieronder:
Duidelijk
[ Voor 3% gewijzigd door OnTracK op 26-02-2005 22:30 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.