[iPod] wordt niet herkend door WinXP na crash

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Topicstarter
Vandaag is de vriend van mijn zus uit the States overgekomen. Daar de Ipodjes daar goedkoper zijn heeft hij er een voor me meegebracht,
Blij als een kind sluit ik deze op mijn computer aan. Windows XP geeft meteen aan dat er nieuwe hardware is gevonden, Apple Ipod, wilt u de pc opnieuw starten.
Ik zat al druk in het Apple installatieproces, hetgeen inhoud, dat de de Ipod aan het formatteren was. Alles rustig, maar plots valt de pc uit.
Wanneer ik de Apple nu aansluit geeft Windows geen herkenning meer, de Ipod knippert wat.

Wat heb ik geprobeerd:
Na het doorlezen van enige topics ben ik erachter gekomen hoe de Ipod te resetten. Uitgevoerd, geen efffect
Daarna op aanraden van sommige in Device Manager gekeken. Hier gaf deze een Apple Ipod aan, deze viel weg, verscheen weer, viel weg, verscheen weer.

Wanneer ik de Ipod nu aan mijn pc hang springt het display meteen op Don't disconnect, nog geen 10 seconden later geeft deze aan dat het proces Succesvol af is gesloten, hierna valt deze terug in het Main Menu, daarna begint het bovenstaande weer van voor af aan...

Itunes is geïnstalleerd, geconfigureerd, maar geen Ipod.
Wanneer ik nu de installatie van de CD uitvoer geeft deze foutcode 1628 aan.

Last but not least.
Windows XP Pro (US) met SP2
Asus A7V333 (4 x USB 2.0 >>> werkt 100%)

Edit:
Ik start nu de installatieprocedure nogmaals op, de Ipod ligt naast me op het bureau, USB kabel eruit, maar de installer geeft lekker aan dat de Ipod verbonden is en dat hij bezig is met initialiseren

[ Voor 9% gewijzigd door Calitomnication op 26-02-2005 19:18 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 23:54
probeer eens een andere pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

Lees de instructies als je een topic start - het is iPod of ipod; niet Ipod - idem voor iTunes.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Topicstarter
ik kom er net achter dat de iPod opstart, iets weg schrjft en dan met een klik uitvalt waarna het weer van voren af aan begint.
Het installatiemnu geeft "wachten op de Pod" aan.
Scherm geeft tevens aan dat de iPod wordt geïnitialiseerd, daarna dat hij moet worden geformatteerd, waarna hij weer terug springt naar scherm 1.
Ik begin eigenlijk aan de iPod zelf te twijfelen...

[ Voor 39% gewijzigd door Calitomnication op 26-02-2005 19:56 ]

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Calitomnication schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:40:
ik kom er net achter dat de iPod opstart, iets weg schrjft en dan met een klik uitvalt waarna het weer van voren af aan begint.
Het installatiemnu geeft "wachten op de Pod" aan.
Scherm geeft tevens aan dat de iPod wordt geïnitialiseerd, daarna dat hij moet worden geformatteerd, waarna hij weer terug springt naar scherm 1.
Ik begin eigenlijk aan de iPod zelf te twijfelen...
Zo'n klik is over het algemeen geen goed teken :o
Werkt de iPod zelf voor de rest wel gewoon? Speelt hij dus muziek af, kan hij browsen etc.?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Ik heb jouw probleem ook - hetzij in iets mindere mate. Na maanden goed gewerkt te hebben, krijg ik hetzelfde aan-uit-aan-uit-aan-uit etc. gedoe bij het synchen. Soms helpt een reset hierbij, maar vaak ook om de iPod al aangesloten te hebben als de computer opstart (dus bij het Power-knopje van de pc indrukken, dat dan de iPod er al inzit). Misschien kun je dat eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Waarom viel de pc uit? Kwam dat door de iPod of omdat je een crash gevoelige pc hebt, het apple programma niet lekker was, de stroom uitviel of trok je broertje 'per ongeluk' de stekker eruit?

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

GambitRS schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 22:28:
Waarom viel de pc uit? Kwam dat door de iPod of omdat je een crash gevoelige pc hebt, het apple programma niet lekker was, de stroom uitviel of trok je broertje 'per ongeluk' de stekker eruit?
maakt dat uit dan :?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Topicstarter
Problem Solved..
Na de iPod een nacht aan de oplader te hangen, de software opnieuw te installeren, iPod te resetten doet deze het ineens.
Hoewel ik wel nog mijn bedenkingen over het getik van de iPod heb. Waarschijnlijk kreeg deze niet genoeg stroom om de schijf volledig aan te spinnen, de indicator gaf aan dat deze op 40 a 50% zat.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Topicstarter
Ik kick het topic toch weer naar boven omdat er zich nu andere problemen voordoen.
Zoals hierboven gemeld had ik eerst problemen met het aansluiten van de iPod op mijn PC, na verloop van tijd is dat opgelost, het is me idd gelukt om 7GB op de iPod te exporteren en ben ook 4 dagen helemaal gelukkig geweest.
Vandaag sluit ik mijn iPod weer op de pc aan, geeft weer hetzelfde aan. Knipperende schermen, verder niets.
Software verwijdert, opnieuw geïnstalleerd, geen effect.
Tot overmaat van ramp geeft mijn iPod nu alleen een blauw scherm met de tekst "Do not disconnect". Voor de rest geen knipperende symobolen, hij staat in de dock, de batterijenindicator blijft stil staan,
Het is niet mogelijk de iPod te resetten middels de middelste- en de plauknop. Waenneer ik de iPod rechtstreeks op de USb2.0 aansluit gebeurd er helemaal niets, wanneer ik de iPod in de dock plaats geeft de Pod een geluid van herkenning, verder niets.
Ik ben nu bezig met de installatie van iTunes, maar deze is al 10 minuten naar de iPod aan het zoeken, dus daar zie ik geen verbetering in...
Andere eigenaardigheid. De iPod ligt nu al zo'n 15 minuten uit de dock en van de stroom. Toch blijft het LCD een strak blauw venster geven.. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Calitomnication op 02-03-2005 23:23 ]

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
resetten op een 4G gaat door middel van de Menu & Select-knop ingedrukt te houden, niet door Select & Play.
Pagina: 1