Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet op ik in dit topic goed zit maarja..

Kijk, Ik heb een eigen hosting bedrijf, ik heb zo wat servers in Amsterdam staan in Redbus Interhouse. Ik wou jullie eens vragen of jullie mischien wisten waar de eigenaars zoals Beltonen.nl die beltonen en alles vanaf halen ?
Ik wil namenlijk ook zo'n site beginnen, alleen dan gratis of mischien toch voor een klein prikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste poly foons (zoals m'n nokia 3650) gebruiken gewoon MIDI's als beltoon.

Videogame muziek ben ík gek op, en ik heb een golden sun fight-muziekkie als beltoon. Dit heb ik hier gedownload:

http://www.vgmusic.com/

Overigens twijfel ik over de legaliteit van die site, meeste tones zijn overigens door mensen zelf "opgenomen" en gesamplet. Kwaliteit = OK, hoewel er troep tussen zit.

Top40 muziek: stuur naar jezelf een kaart via kaartenhuis.nl, met een muziekkie d'r bij. Da's ook MIDI, en dat valt wel te "downloaden".

Overigens zal ik dus nooit zomaar beltonen downloaden, zolang eigenlijk alle foon's die polyfone tonen gebruiken gewoon MIDI kunnen lezen. MIDI valt overal te vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

ik weet niet op ik in dit topic goed zit maarja..
Niet topic, maar subforum. En nee, dit hoort niet in GT, en sowieso niet op GoT. Dicht dus :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.