I'm not as think as you stoned I am
Volgens mij zitten de gaten op de (nieuwere) amd, en Intel boards anders dan op een socket A board. je zou een lay-out tekening van het gewilde board kunnen vergelijken met de gaten ijn je waterblock.
Ik ben bang dat je bij PIV / AMD 64 een nieuw block nodig gaat hebben.
Ik ben bang dat je bij PIV / AMD 64 een nieuw block nodig gaat hebben.
Zowel de PIV 478 en de 775 hebben vier gaten, de afstand is niet hetzelfde als bij socket A mobo'sPrutz0r schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:13:
Athlon64 heeft maar twee gaten. P4 weet ik zo niet.
[ Voor 35% gewijzigd door Kluk-Kluk op 26-02-2005 19:58 ]
Powered By C8H10N4O2
Athlon64 heeft maar twee gaten. P4 weet ik zo niet.
Ik ben laatst een topic tegengekomen om het probleem op te lossen. Daar werd de plastic heatsinkhouder (om de boxed koeler van een Athlon64 vast te houden), gebruikt als klem. Het waterblok werd vast geklemt tussen het moederbord en het plastic. Het enige wat je hoefde te doen was het stuk plastic op zijn kop om te draaien en langere bouten gebruiken. Zo kon je dus het waterblok vastschroeven met behulp van dat stuk plastic.
Iemand die het topic gebookmarked heeft uit CME toevallig?
Ik ben laatst een topic tegengekomen om het probleem op te lossen. Daar werd de plastic heatsinkhouder (om de boxed koeler van een Athlon64 vast te houden), gebruikt als klem. Het waterblok werd vast geklemt tussen het moederbord en het plastic. Het enige wat je hoefde te doen was het stuk plastic op zijn kop om te draaien en langere bouten gebruiken. Zo kon je dus het waterblok vastschroeven met behulp van dat stuk plastic.
Iemand die het topic gebookmarked heeft uit CME toevallig?
Toen waren beige computers heel gewoon.