Toon posts:

Tv out: Televisie beeld slecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi :P

ik kijk ieder weekend via yeahronimo, een voetbalservice, live voetbalwedstrijden. Ik schakel ze over naar TV (TV OUT). Maar op TV zie ik niks wanneer ik via Beeld Eigenschappen >> Instellingen >> Geavanceerd >> Probleem oplossen mijn instellingen laat staan zoals ze horen te staan (zie je alles het scherpst)

Hardware versnelling staat op Maximaal en Gecombineerd schrijven staat aangevinkt.
Ik zie op deze (beste) instellingen niks op tv. Wel gewoon windows enzo, maar wanneer de wedstrijd bezig is *dus bewegend beeld via media player* zie ik dat het scherm zwart blijft terwijl de voetbalwedstrijd gewoon bezig is en op de monitor wel zichtbaar is.

Wanneer ik deze instellingen op de helft zet (50% Geen hardware versnelling en 50% wel hardwareversnelling) dan zie ik de wedstrijd wel, maar slecht. Hij schokkert hij maar wat op de Televisie en het is erg wazig.

Er zit een Geforce 4 mx 440 met de juiste drivers in die kast.

Is hier iets aan te doen? Of kennen meer mensen dit 'probleem' ? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 18:06 ]

• saftaplan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-12-2025
Lijkt mij het gewone overlay-probleem:
Zet je TV als primaire monitor (monitor 1 dus), of je kan ook via Windows Media Player-->Extra-->Opties-->tab Dvd-->Geavanceerd Overlay uitschakelen en Hoge kwaliteitsmodus o.i.d. aanzetten.
Als je d'r niet aan uit kan google je maar ff, je vindt het zo.