Hoi
Allereerst mijn computer
MB________________ASUS A8N-SLI Deluxe
CPU_______________AMD Athlon 64 4000+
Geheugen___________Corsair xms 512 3200 led 400mhz
Videokaart__________2x club 6600 GT SLI
Hdd________________WD 100 GB
Kast________________chieftec
Voeding____________enermax 600wat
Cpu FAN___________Zalman CNPS7000B-Cu LED
Videokaart koeler_____Zalman VF700-Cu
Het volgende gebeurt me vandaag . vanmorgen me computer gewoon gebruikt en normaal afgesloten , wil ik hem vanmiddag aan zetten krijg zon computerstem dat mijn geheugen niet goed is. (dus hij start ook niet op) Raar kast is niet open geweest niemand aangekomen dus toch maar even mijn reepje Corsair xms 512 3200 led 400mhz testen eruitgehaald in mijn andere computer gestopt en hij werkt prima dus weer terug en weer die computer stem geheugen niet goed .
Dus dan maar een bios reset doen en dat helpt ook niet allen die stem heb ik nu niet meer.
Ik heb tijdens de reset alle stroom kabels er af gehaald battery er uit en 5 minuten wachten en alles er weer ingestopt.
Nu start hij dus niet op maar piept wel om de 30 seconde 1 piep.
Kan dus ook niet in de bios komen.
Heb zoveel mogelijk topics en de topic Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door gelezen, maar dat helpt me ook niety verder.
Weet iemand wat ik nu kan doen.
en hoe komt dit kan ik dit voorkomen als hij weer loopt.
Allereerst mijn computer
MB________________ASUS A8N-SLI Deluxe
CPU_______________AMD Athlon 64 4000+
Geheugen___________Corsair xms 512 3200 led 400mhz
Videokaart__________2x club 6600 GT SLI
Hdd________________WD 100 GB
Kast________________chieftec
Voeding____________enermax 600wat
Cpu FAN___________Zalman CNPS7000B-Cu LED
Videokaart koeler_____Zalman VF700-Cu
Het volgende gebeurt me vandaag . vanmorgen me computer gewoon gebruikt en normaal afgesloten , wil ik hem vanmiddag aan zetten krijg zon computerstem dat mijn geheugen niet goed is. (dus hij start ook niet op) Raar kast is niet open geweest niemand aangekomen dus toch maar even mijn reepje Corsair xms 512 3200 led 400mhz testen eruitgehaald in mijn andere computer gestopt en hij werkt prima dus weer terug en weer die computer stem geheugen niet goed .
Dus dan maar een bios reset doen en dat helpt ook niet allen die stem heb ik nu niet meer.
Ik heb tijdens de reset alle stroom kabels er af gehaald battery er uit en 5 minuten wachten en alles er weer ingestopt.
Nu start hij dus niet op maar piept wel om de 30 seconde 1 piep.
Kan dus ook niet in de bios komen.
Heb zoveel mogelijk topics en de topic Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door gelezen, maar dat helpt me ook niety verder.
Weet iemand wat ik nu kan doen.
en hoe komt dit kan ik dit voorkomen als hij weer loopt.
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -