In de voorbereiding op de reis naar Canada die we deze zomer gaan maken, ben ik al een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe camera.
Heb nu namelijk een Sony P50, die wel goed bevalt, maar de 2.0 mp is een beetje weinig tegenwoordig.
Ik wil denk ik het liefst Sony houden, heb hier nog 128 mb memorysticks liggen. Dat scheelt me weer in de aanschaf.
Nu zie ik vele modellen, en daardoor zie ik door de bomen het bost niet meer.
Eisen die ik heb:
- minimaal 3 mp
- minimaal 3x optische zoom
- stabiel (bij de P50 krijg ik snel schokkerige beelden)
- compact. De P50 is gewoon groot en log, het liefst heb ik er een die in de broekzak past.
Budget reikt tot ongeveer 400 euro
Welke zouden kunnen voldoen aan mijn eisen?
Alternatief: me niet blind staren op die memorysticks die ik nog heb, maar voor een andere camera gaan met betere specs (misschien zelfs iets goedkoper, sony is gewoon redelijk duur), geheugen kost immers niet zo veel meer
Heb nu namelijk een Sony P50, die wel goed bevalt, maar de 2.0 mp is een beetje weinig tegenwoordig.
Ik wil denk ik het liefst Sony houden, heb hier nog 128 mb memorysticks liggen. Dat scheelt me weer in de aanschaf.
Nu zie ik vele modellen, en daardoor zie ik door de bomen het bost niet meer.
Eisen die ik heb:
- minimaal 3 mp
- minimaal 3x optische zoom
- stabiel (bij de P50 krijg ik snel schokkerige beelden)
- compact. De P50 is gewoon groot en log, het liefst heb ik er een die in de broekzak past.
Budget reikt tot ongeveer 400 euro
Welke zouden kunnen voldoen aan mijn eisen?
Alternatief: me niet blind staren op die memorysticks die ik nog heb, maar voor een andere camera gaan met betere specs (misschien zelfs iets goedkoper, sony is gewoon redelijk duur), geheugen kost immers niet zo veel meer