Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Hij snapt het niet... Never leave a winning team
euhhm.. hij ging sparen tot op de dag dat we TA inhalen en dan een leuk flushje doen om zo TA ECHT te pakken.
daarna ging ie OGR doen dacht'k hier ergens gelezen te hebben.
Zie onderaan op : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/93623/2
Hij gaf hier aan dat hij een tijdje weg zou zijn, helaas ...
Hij gaf hier aan dat hij een tijdje weg zou zijn, helaas ...
maar hij geeft ook aan dat hij waarschijnlijk met een even grote
kudde terug zou komen
kudde terug zou komen
€ Hij is weer heerlijk hoor coby
€ join us @ http://team.aggression.nl soon @ https://teamparkstad.nl
Verwijderd
Op zondag 07 januari 2001 23:03 schreef poohbeer het volgende:
euhhm.. hij ging sparen tot op de dag dat we TA inhalen en dan een leuk flushje doen om zo TA ECHT te pakken.
Verwijderd
Tenzij iemand mij kan uitleggen hoe je een team kan verlaten en weer als individuele deelnemer aan RC5 meedoet ga ik er toch vanuit dattie jammer genoeg naar een ander team is overgestapt
Als je bij je prefs voor team affiliation een nul invult dan flush je als individu onge8 bij welk team je zat. Je kan dan later rejoinen en dan alle individueel gecrunchte blokjes weer meenemen naar het team. (zie statscrash met rejoin problemen van rond oktober d8 ik).Op zondag 07 januari 2001 23:26 schreef jolly het volgende:
Tenzij iemand mij kan uitleggen hoe je een team kan verlaten en weer als individuele deelnemer aan RC5 meedoet [...]
De blokjes zie je dan niet trug in de dailyies maar komen dan wel bij het teamtotaal.
Terug naar Bill. Ik heb nog niet bevestigd gezien dat hij voor een ander team flushed. Dus ik denk dat er iets mis is gegaan met zn prefs. Maar dan is nix verloren daar dat vanzelf ontdekt wordt en op bovenstaande manier hersteld kan worden. Of hij wil overstappen naar een ander team en dat zou een verlies zijn. Of als derde hij is bezig met een koel kunstje en dan zouden we er op GoT niet teveel over moeten praten (I assume) en ons lekker moeten laten verassen. Go Bill!!
ik vermoedt dat Bill een grapje gaat doenOp maandag 08 januari 2001 08:55 schreef KexDaFlex het volgende:
*knip*
Terug naar Bill. Ik heb nog niet bevestigd gezien dat hij voor een ander team flushed. Dus ik denk dat er iets mis is gegaan met zn prefs. *knip*
Of als derde hij is bezig met een koel kunstje en dan zouden we er op GoT niet teveel over moeten praten (I assume) en ons lekker moeten laten verassen. Go Bill!!
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Verwijderd
het zou wel heel vervelend zijn als hij ook weg gaat de afgelopen tijd zijn we toch een aantal mensen kwijtgeraakt die 70K+ per dag flushde:
- Misser
- Dutch bimbo cows
- Bill GOldberg
toch geen goede ontwikkeling
- Misser
- Dutch bimbo cows
- Bill GOldberg
toch geen goede ontwikkeling
Maar de continuiteit is er wel. Ethan Hunt heeft een deel daarvan alweer ingevuld. De bimbo cows doen op een lager pitje nog steeds behoorlijk mee. Tis net als het normale leven. Soms gaat er een oude wijze grote koe dood en tegelijkertijd word er weer een als kool groeiend kalfje geboren.
Maar zonde is het idd wel als het zo is.
Maar zonde is het idd wel als het zo is.
mij goed hoor alleen snap'k niet goed waar je dit vandaan haaltOp zondag 07 januari 2001 23:24 schreef Proxy 71 het volgende:
[..]
En daarna retired ie alles naat jou en gaat ie op Poohbeer zijn email adres verder ???
Niet zo hoogmoedig Jaapaap 
Wat Billie in twee dagen doet, daar doen wij dus 90 dagen over
Maar anyway, we hebben toch wel een lekkere flush ja
Verwijderd
laat me raden: tussen de 200k en 250k...Op dinsdag 09 januari 2001 12:03 schreef Booster het volgende:
Niet zo hoogmoedig Jaapaap
Op dinsdag 09 januari 2001 15:59 schreef priv het volgende:
[..]
laat me raden: tussen de 200k en 250k...
* IceStorm zegt niks [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]
Pagina: 1