Toon posts:

Draytek vigor 2600 probls

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Mijn Draytek Vigor 2600 zorgt de laatste tijd voor problemen. De router staat ingesteld dat poort 80 open staat maar af en toe gooit de router de poort automatisch dicht. Hierdoor zijn mijn sites niet te bereiken. Als ik de router reboot werkt alles weer. Ik ben bang dat de router de traffic niet aan kan of dat deze zijn beste tijd gehad heeft. Iemand enig idee? Wat is een goed alternatief als ik een nieuwe router + modem moet kopen?
Thanks

specs: Vigor2600 annex A Firmware Version: v2.5_H

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
"gooit de router de poort automatisch dicht" vind ik wel erg vaag. Kun je dat niet beter/concreter omschrijven? Staat hij bijv nog wel in je NAT-instellingen etc?

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 20:15
Misschien moet je gewoon in apache het aantal toegestane requests verhogen? Als je de router uitzet en dan weer aan, staat het aantal requests ook weer op 0, dat kan verklaren waarom hij het weer doet ;)
Anders misschien op dat moment een ARP cache flush doen?

Verwijderd

Topicstarter
Met de instellingen is niks aan de hand. Echter check je met bv. shieldsup of de poort open staat dan blijkt de poort dicht te zijn.

Wat is een goede router + modem voor small business toepassingen?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 21:43
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:42:
Met de instellingen is niks aan de hand. Echter check je met bv. shieldsup of de poort open staat dan blijkt de poort dicht te zijn.

Wat is een goede router + modem voor small business toepassingen?
Zit er niet toevallig één of andere DDoS beveiliging in die de poort dicht gooit ? Dat moet je in je log kunnen zien.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.