Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

foto van telefoon naar de computer

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag foto's van verschilende telefoons ( mensen die onze groep zitten ) op de computer willen zetten. Alleen iedeereen heeft een andere telefoon, en niet allemaal bleuthooth

Dus blijft er infrarood over, of weet iemand anders een goedkoope manier om foto's van je telefoon naar de computer te zenden.

Datakabel ( te veel verschilende telefoons)
bluethooth

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:58

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Gewoon infrarood, dat werkt perfect. Verder houdt het zoals je zelf zegt al snel op, dus wat was je vraag nou precies?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
Infrarood, kan ik die los kopelen aan mijn computer. Ik heb wel ooit z'n ding gezien. Lijken een beetje op mijn geheugen stick.

Weet iemand waar je die goedkoop kan halen?
En waar moet ik dan rekening mee houden ??

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:06

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Neem bijv. een Sweex IRda adapter, die kun je op je buro neerzetten.

Afbeeldingslocatie: http://www1.alternate.nl/prodpic/200x200/l/lxzw80.jpg

Hij kost €25.
Ik heb via een Ebay shop een klein usb dingetje gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/usbirda.jpg
Met winXP kun je wireless link aan zetten, dan zoekt hij automagisch naar IR devices zoals telefoons.
Meestal herkent XP de telefoon en heb je een extra device waarmee je bestanden uit kunt wisselen.
Bij o.a. Nokia en SE is software te krijgen voor beheer van de files, soms zit er software bij de IRda adapter die je koopt.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

Topicstarter
Oké bedankt _/-\o_

Ik zal eens rond kijken.

Bestaan er ook waar infrarood inzit en bleuthooth :X :?

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:06

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 10:27:
Oké bedankt _/-\o_

Ik zal eens rond kijken.

Bestaan er ook waar infrarood inzit en bleuthooth :X :?
Die heb ik nog niet gezien, ik zou ook niet weten waarom :/
Je kiest voor het een of het ander, afhankelijk van de telefoon, al is deze situatie toevallig iets anders.
Je kunt er ook een BT stickje bij nemen, die kun je overal (zelfs bij Dixons :X ) krijgen :/
Voordeel van de BT stick is dat hij niet in zicht hoeft te zitten, achterin een pc prikken volstaat al.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22

Korakal

Up up up!

uhm... je bent compleet afhankelijk van wat de telefoons ondersteunen aan interfaces, het is echt niet zo dat je daar iets 'creatiefs' op kunt verzinnen. Je mag allang blij zijn als alle telefoons die je wilt uitlezen bluetooth of infrarood ondersteunen, met een beetje pech moet je ook nog met datakabels gaan werken.

Vergelijk het met: ik heb hier een groep auto's, op benzine, LPG en diesel. Niet iedereen kan benzine tanken en ik heb geen zin om 3 verschillende pompen te plaatsen.
Get the point?...

Je hebt zelf het antwoord al gegeven op je vraag in de startpost, dus dit topic had met een beetje logisch nadenken helemaal niet nodig geweest.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.