Toon posts:

Gebrande films spelen niet overal af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Met Nero gebrande films blijven op mijn stand-alone dvd speler hangen, zijn op mijn pc niet af te spelen, maar met de laptop probleemloos. Vervolgens Super DVD Creator geprobeerd, die doet het geweldig, heeft alleen geen geluid.
Met Nero VCD's gebrand, welke het ok probleemloos doen.
Waar doe ik wanneer wat fout en/of hoe los ik het op?
PC - P4 1Ghz, Pioneer DVR107D, GeForce 4 met 512Mb geheugen, HD 120Gb
Laptop - Packard Bell met Athlon 2.4, HD 60Gb

Bedankt vast!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:11
welke versie van nero heb je?

Verwijderd

Topicstarter
nero 6.0.0.2 of zo, en geupdated van het net

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:03

PoweRoy

funky!

ff updaten?

nieuwste versie is 6.6.0.8 :)

[This space is for rent]

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik gelijk proberen, misschien helpt dat.
Tks

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, heeft niet geholpen. Ook bij de nieuwste versie blijft de DVD gelijk in het begin hangen. Iemand nog ideeën om mij te helpen?

Verwijderd

nieuwere DVD speler kopen denk ik

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:45
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:33:
Helaas, heeft niet geholpen. Ook bij de nieuwste versie blijft de DVD gelijk in het begin hangen. Iemand nog ideeën om mij te helpen?
Weet niet of je je Pioneer kan flashen met andere firmware? Ikzelf had dit probleem ook en heb toen mijn NEC geflasht met de firmware van Herrie en sindsdien kan ik het booktype veranderen, waardoor ik tot nu toe geen problemen meer ondervind met het afspelen bij verschillende dvd-spelers.

Misschien kun je eens kijken op http://forum.rpc1.org/index.php

Verwijderd

denk dat , dat de oplossing is ik heb er hier ook last van alleen met bepaalde merken dvd's
op mijn proline doen nashua+r,traxdata+r,arita-r maar arita +r niet :(

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

brand hem is op de laagst mogelijke snelheid, mabey is het fouten herstel geheugen van dvd speler niet groot genoeg

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

Verwijderd

Topicstarter
De firmware van de brander geupdate, maar nog steeds hetzelfde. Ben ik dan echt de enige met dit probleem? Niemand meer ideeën?

• tiesum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:25
Hier staan de instellingen die je moet gebruikeen om de DVD's zo campatible mogelijk te krijgen

http://www.extradvd.nl/html/nero.htm

Het kan ook helpen om je boektype te veranderen in Nero. Hierdoor wordt je DVD niet weergegeven als DVD+ of - , maar als DVD-ROM. Je DVD brander moet dit wel ondersteunen. Je verandert dit in Nero door boven in beeld de speler te selecteren en dan het icoontje ernaast aan te klikken. In het scherm dat dan verschijnt kun je links onder (misschien dus) het boektype veranderen.

Als dit niet helpt zit er idd niet veel anders op dan een nieuwe stand-alone DVD-speler kopen... (ook ik was de lul en moest dit doen...)

Good luck!

[ Voor 14% gewijzigd door tiesum op 28-02-2005 22:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank allemaal voor de hulp. Na echt alles geprobeerd te hebben, heb ik een andere DVD-speler geprobeerd... Probleem opgelost.
Nogmaals dank!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-03 17:24
ik weet niet welk merk DVD's je gebruikt maar hier kan het ook aan liggen, ik heb hier DVD+R van Imation liggen en die hebben ditzelfde probleem, maar mijn Sony DVD+R's doen het wel overal op, dus daar ligt het misschien wel aan :)

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, vier verschillende merken DVDs geven het probleem, op de nieuwe DVD-speler doet alles het... Stel dat er van alle merken die er bestaan één metk is wat wel door de oude DVD-speler wordt afgespeeld, is het ook hoog tijd om het ding te vervangen.
Maar bedankt voor je input, iets dergelijks werd al eerder gesuggereerd.

Verwijderd

josvg schreef op maandag 07 maart 2005 @ 17:48:
ik weet niet welk merk DVD's je gebruikt maar hier kan het ook aan liggen, ik heb hier DVD+R van Imation liggen en die hebben ditzelfde probleem, maar mijn Sony DVD+R's doen het wel overal op, dus daar ligt het misschien wel aan :)
Mischien was dat het bij mij ook wel ... zo ff sony dvd's kopen.. op welke snelheid heb je ze gebrand .. kan ik daar rekening mee houden.
Pagina: 1