Hoi hoi,
Ik heb iets waar ik niet uit kom in ASP.
Ik heb een pagina met allemaal kleine foto's en een javascriptfunctie (zie onder) die de htmlpopup voor me opent waarin het vergrootte beeld te zien is.
Er zijn verschillende categorieën foto's op verschillende pagina's.
Iedere keer als je de een categorie kiest en op die pagina een foto vergroot komt er een 2de popup die vraagt of je een nieuwsbrief wil.
Maar dat moet dus alleen als je van categorie wisselt!
Ik zet in de categoriepagina de session variabele firstPhoto op yes.
Dan de functie:
<code>
function popUp(URL, width, height) {
day = new Date();
id = day.getTime();
eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=1,menubar=0,resizable=0,width=" + width + ",height=" + height + ",left = 390,top = 312');");
<%If Session.Contents("firstPhoto")="yes" Then
Session("firstPhoto")="no"%>
eval("page" + id + " = window.open('./aanvraagFormulier.asp', '" + "form" + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=1,menubar=0,resizable=0,width=" + width + ",height=" + height + ",left = 390,top = 312');");
<%End If%>
</code>
Maar goed, dit blijkt niet te werken, want als ik een andere foto aanklik vergroot ie die, en geeft ie de 2de popup ook.
Ook als ik in aanvraagFormulier.asp de session var op no zet popt ie em ook nog op!
Hoe doe je dit? Wat is de oplossing hiervoor?
Spanks voor de hulp alvast!
Ik heb iets waar ik niet uit kom in ASP.
Ik heb een pagina met allemaal kleine foto's en een javascriptfunctie (zie onder) die de htmlpopup voor me opent waarin het vergrootte beeld te zien is.
Er zijn verschillende categorieën foto's op verschillende pagina's.
Iedere keer als je de een categorie kiest en op die pagina een foto vergroot komt er een 2de popup die vraagt of je een nieuwsbrief wil.
Maar dat moet dus alleen als je van categorie wisselt!
Ik zet in de categoriepagina de session variabele firstPhoto op yes.
Dan de functie:
<code>
function popUp(URL, width, height) {
day = new Date();
id = day.getTime();
eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=1,menubar=0,resizable=0,width=" + width + ",height=" + height + ",left = 390,top = 312');");
<%If Session.Contents("firstPhoto")="yes" Then
Session("firstPhoto")="no"%>
eval("page" + id + " = window.open('./aanvraagFormulier.asp', '" + "form" + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=1,menubar=0,resizable=0,width=" + width + ",height=" + height + ",left = 390,top = 312');");
<%End If%>
</code>
Maar goed, dit blijkt niet te werken, want als ik een andere foto aanklik vergroot ie die, en geeft ie de 2de popup ook.
Ook als ik in aanvraagFormulier.asp de session var op no zet popt ie em ook nog op!
Hoe doe je dit? Wat is de oplossing hiervoor?
Spanks voor de hulp alvast!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 16:53 . Reden: code ]