Toon posts:

[XP] Laptop aansluiten op je tv*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey tweakers,

vandaag zat ik effe te knoeien met me laptop,ik wou me divx filmpjes die ik op me harde schijf heb,lekker gaan bekijken op me tv,want ik heb een s-video aansluiting op me laptop en de kabels heb ik er ook bij, Zo ik alles aansluiten en ook de instellingen gezet op me laptop.Op me tv krijg de beeld van me laptop zag er mooi uit,toen wou ik een film afspelen kreeg geen beeld op me tv.
Op me tv zie ik gewoon alles wat er op me laptop wordt afgebeeld,wanneer ik film wil kijken wordt de film niet afgebeeld op de tv,

Ik ben naar google gegaan probeerde dingen te zoeken,maar kwam er niet uit,heb naar softwares gezocht kwam er niet uit,

weten jullie hoe het wel hoor,of kan je wel met een s-video divx films kijken,ik heb best wel een oude philps tv van 7jaar oud kan het daar aanleggen,iedergeval ik krijg wel beeld op me tv allleen als ik een film wil kijken lukt het niet

nou ik hoor nog wel van jullie,
ciao

• DOV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-04 22:27

DOV

heb je misschien wat meer info over die laptop met name het merk van de s-video ? en welke windows je gebruikt ?

Bij mijn Ati videokaart icm Windows XP moet ik instellen welke (de tv of het beeldscherm) het 'hoofd' beeldscherm is. Als ik dan een film ga kijken speelt hij alleen af op het hoofd beeldscherm.

[ Voor 47% gewijzigd door DOV op 26-02-2005 16:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
hey het is niet meer nodig,het is me toch geluk,heb effe goed naar de instellingen gekeken en toen was het me gelukt