Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PPC] ActiveSync opnieuw installeren lukt niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n oude PDA (HP 5450) heb ik vervangen door een nieuwe (Asus A730W).
Prachtig dingetje, en heel blij mee en zo, maar het synchroniseren met mijn PC (met nog de HP software actief) ging niet helemaal jofel.

Dus, HP software en ActiveSync 3.7 uninstalled, en geprobeerd de Asus versie (3.7.1) te installeren.

No go... setup.exe weigert iets te laten zien. In de taskmanager (XP pro) kan ik wel zien dat setup.exe en is_setup.exe draaien (de 2 bestanden die ActiveSync gebruikt bij installatie), maar verder gebeurt er niks.
Daarna ActiveSync 3.8 bij Microsoft opgehaald, maar die gaf hetzelfde probleem.

Via Google kwam ik op deze pagina, en dat klonk veelbelovend. Alleen hebben ze als stap 2: Step 2: Remove Your Mobile Device Through Device Manager in Safe Mode. Bij mij is ook in safe mode in geen velden of wegen een mobile device te bekennen...

Ik zit dus een beetje met m'n handen in het haar. Heb ik een leuke nieuwe PDA, en kan ik 'm niet gebruiken voor de dingen die voor mij belangrijk zijn (synchronisen met m'n desktop)...

Verwijderd

ik kamp al 2 weken met dit probleem.... ik heb een paar dagen kunnen draaien met de versie vanaf de originele Fujitsu-Simens loox cd door vanaf daar AS installeerd.
ik heb trouwens een Pocket loos 420. dus wel bepaald een ander apparaat. misschien een stukje corruptheid van de loox?
najah, ik ga wel even op zoek naar een oudere versie van AS, ff kijken of dat wel werkt. k'mis m'n mp3speler met netwerkmogelijkheden, bijna een terrabyte aan media... (300 filmpies :P:O)
najah, genoeg offtopic, ik meldt me wel als ik je verder kan helpe..

Verwijderd

Ik heb de oplossing gevonden:

Voordat je start: ZORG DAT JE SMARTPHONE NIET AANGESLOTEN LIGT.

1.) Start MSASYNC.EXE (Die vind je hier).
(Tot hier zijn we allemaal gekomen, en daarna loopt hij vast)

2.) Druk nu CTRL-ALT-DEL en dan naar het Tabblad Processen.

3.) Beeindig de processen is_setup.exe en setup.exe (als het goed is hoef je maar 1 van deze 2 te beeindigen de andere zal dan automatisch stoppen.

4.) Ga nu naar Start --> uitvoeren en knip/plak de volgende tekst daar : "%USERPROFILE%\Local Settings\Temp\IXP001.TMP" (aanhalingstekens weglaten)
Klik daarna op OK.

5.) in deze directory staan de tempfiles die je steeds niet kon uitvoeren. Start setup.exe vanuit hier op (dubbelklik).

Als het goed is word activesync nu gewoon geinstalleerd

Alstublieft :*)