Ik heb de volgende code die met een druk op de knop het ene plaatje vervangt door het tweede plaatje, bij het uitvoeren geeft het geen foutmelding maar 10.gif verdwijnt en 9.gif wordt niet getoond. weet iemand waarom dit is of wat ik fout doe?
Dit is een deel van de GUI die ik heb geschreven voor galgje en er moet tussen 10 plaatjes gewisseld worden waardoor aparte variabelen voor ieder plaatje niet echt een optie zijn.
Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| from Tkinter import * class GUI: def __init__(self): self.root = root = Tk() picture = PhotoImage(file="img\\10.gif") self.progress = Label(root,image=picture) self.progress.grid() Button(root,command=self.ChangeImage,text="Change").grid() self.root.mainloop() def ChangeImage(self): self.progress.grid_remove() picture = PhotoImage(file="img\\9.gif") self.progress = Label(self.root,image=picture) self.progress.grid() GUI() |
Dit is een deel van de GUI die ik heb geschreven voor galgje en er moet tussen 10 plaatjes gewisseld worden waardoor aparte variabelen voor ieder plaatje niet echt een optie zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 14:41 ]