Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

schroeven om de window vast te maken

Pagina: 1
Acties:

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:49
Ik wil een window in mijn eigen pc maken... en ben er al achter dat het via een dremel moet :)

Bij de FAQ's staat het uitgelegd via een "bepaald" figuur zoals ronde of vierkant. Ze gebruiken dan rubber voor de randen...

In mijn geval is het niet mogelijk rubber te gebruiken omdat het figuur niet "helemaal" open is. kan ik geen rubber gebruiken. of ik moet alle figuren uit gaan snijden uit het plexiglas... maar dat zie ik niet zitten...

Ik dacht namelijk aan schroeven, omdat een vriend van me (hij heeft als kast een "guardian") ook een bepaalde vorm er in heeft, en daar hebben ze gebruik gemaakt van een soort van schroeven....

Kan iemand me hiermee helpen? alvast bedankt
Ik weet namelijk niet hoe ik dat dan moet doen.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
Je kan het ook altijd lijmen, het idee van rubber of schroeven gebruiken is voornamelijk afhankelijk van hoe je het wil afwerken.

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:49
Lijmen? watvoor lijm dan precies? want het moet natuurlijk wel stevig zitten :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Koop gewoon mooie kleine schroeven en bevestig ze aan de achterkant met moertjes?.

Daarnaast kan je als lijm 2 contacten lijm gebruiken. Zit dan wel muurvast :P

Xbox Live ID:Notna8310

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:10

Exigence

dnkroz

En als ge 't niet meer wit, gebruik dan pur of kit :Y)

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:57
rvs boutjes doen t ook altijd goed, ziet er ook wel mooi uit

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zelf heb ik mijn plexiglas voor het window vast gezet met dubbelzijdig tape, misschien dat het bij jou ook kan

persoonlijk vind ik boutjes namelijk niet echt mooi staan, vandaar dat ik het met tape gedaan heb

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Of popnagels natuurlijk :)

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:06

_Ernst_

Mark It Zero!

Exigence schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:22:
En als ge 't niet meer wit, gebruik dan pur of kit :Y)
Dat klinkt bekend :+

Last.fm

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 10:12
ShAd0w schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:16:
Lijmen? watvoor lijm dan precies? want het moet natuurlijk wel stevig zitten :)
Ik heb gewoon plexiglas opgeschuurd, en de kast aan de binnenkant ook, montagekit klaar :Y)

Zit zo vast als het maar kan :P

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Mijn window hangt al 3 jaar in mijn kast met behulp van simeple montage kit. Werkt perfect. Zo moeilijk zijn dit soort dingen toch niet als je een beetje creatief bent? Rij naar de lokale bouwmarkt. Koop wat rvs imbusboutjes en wat moertjes. Boor wat gaatjes in je case en heel voorzichtig en zonder te veel druk wat gaatjes in je plexi en klaar ben je :)

Verwijderd

ik heb mijn (perspex) windows (uv&normaal) met 2 componenten lijm van bison kit vast geplakt.
dat kan een goede optie zijn als je je pc gewoon thuis laat staan.... ik versleep mijn pc's nogal eens en t ene na t andere raam laat los...komt denk ik door dat t alu een beetje wil bewegen tijden t verslepen en dat perspex beweegt niet mee....

ik ben alles aan t vast zetten met schroeven... misschien dat t een combi wordt met dubbelzijdig tape... van dat dikkere schuimsoort...

dus als je regelmatig gaat lannen... schroeven...
Pagina: 1