Toon posts:

PC crasht standaard na 5 minuten spellen spelen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem.
Mijn pc crasht standaard na ongeveer 5 min een spel spelen, dit is met Warcraft 3 Frozen Throne, Counter-Strike, Flight Simulator 2004, en nog meer spellen. Het geluid en het beeld hangt dan en het enigste wat ik nog kan doen is resetten. MAAR als ik dan ge-reboot heb is het probleem weg.... dan kan ik gewoon zo lang als ik wil spelen, zonder crashes. Als ik dan de pc na een tijdje uitzet, en de volgende ochtend aandoe is het probleem er weer. Kortom (met een koude start) crashen alle spellen na ong 5 minuten en dan na de reboot is het weg. XP geeft na de reboot de foutmelding dat het weergavestuurprogramma van radeon 9800 pro verantwoordelijk lijkt voor de instabiliteit. Ook kreeg ik een keer een blauwscherm met de melding "Bad_pool_caller".
Maar ik heb al meerdere videokaart drivers geprobeerd. Catalyst 03.10, en nu 04.12, maar geeft geen verschil.

Specs:
MSI-648 MAX mobo
Pentium 4 2400 Mhz
1024 DDR pc2700 ram
ATI Radeon 9800 Pro 128 mb

Aan de voeding ligt het iig NIET, alle waardes zijn binnen de limieten en de temperaturen zijn 100 % zeker ook goed. Verder heb ik niks overclocked ofzo.
Ik heb hier verder niks kunnen vinden over dit specifieke probleem, maar weet iemand wat het kan zijn??

Alvast bedankt,
Michael Wiegant

Verwijderd

Topicstarter
kan dan niemand mij helpen :(
het probleem is nog niet opgelost en ik ben erg dankbaar voor een eventuele oplossing of tips _/-\o_

Verwijderd

Waarschijnlijk is het spyware van 180 solutions.
Heb ik namelijk ook gehad op de pc van mijn vader.
Kan je als het goed is weghalen met hitman pro
www.hitmanpro.nl