[gmail notifier] Checkt geen mails meer

Pagina: 1
Acties:

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08 22:51
Hallo

Hebben jullie dit probleem ook dat de notifier niet meer werkt en een ! toont en als je inlogt of althans probeert in te loggen met de tool dat je dan een pagina in je browser ziet met een foutmelding? Vindt het wel erg vervelend want ik moet nu om de zoveel tijd eens in mijn inbox gaan kijken.

Heb het probleem al aangekaart via de support maar nog geen reactie en dus wil ik wel eens weten of ik de enige ben of dat er anderen zijn die dit probleem ook hebben.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 16:39
Had ik gister ook, maar nu ist weer goed.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Had ik ook en werkt nu weer.
IS overigens een perfect programma.- :9

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zal wat mis hebben gezeten bij Google neem ik aan? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:20
Ik heb er ook last van. Af en toe komt er ook een Firefox window omhoog met een error van Google daarin. Als ik hem weer heb copy ik hem ff :)

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:20
wou net nieuw topic openen voor dit probleem...die search is ook niet meer wat het is geweest he... maar bij mij ligt ie er ook uit en al 2 dagen lang. Begint zeer irritant te worden. Hoop maar dat google het ff snel fixt

En dit is de melding die je krijgt... " The page you requested is invalid."

En zo'n perfect programma vind ik het niet. Je moet elke keer opnieuw inloggen bij het opstarten. Zelfs al is het slechts een 'enter' het is toch weer wat meer moeite :P
En ze zouden ook wat aan het feit mogen doen dat dat inlogscherm waar ik het net over had, niet altijd gelijk oppopt. Soms duurt het bij mij een kwartier na de boot voordat er een inlogscherm van gmail verschijnt. Maar goed, tis nog altijd beta ;)

[ Voor 54% gewijzigd door B-Bandit op 26-02-2005 17:25 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Shailesh schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:13:
wou net nieuw topic openen voor dit probleem...die search is ook niet meer wat het is geweest he... maar bij mij ligt ie er ook uit en al 2 dagen lang. Begint zeer irritant te worden. Hoop maar dat google het ff snel fixt

En dit is de melding die je krijgt... " The page you requested is invalid."

En zo'n perfect programma vind ik het niet. Je moet elke keer opnieuw inloggen bij het opstarten. Zelfs al is het slechts een 'enter' het is toch weer wat meer moeite :P
En ze zouden ook wat aan het feit mogen doen dat dat inlogscherm waar ik het net over had, niet altijd gelijk oppopt. Soms duurt het bij mij een kwartier na de boot voordat er een inlogscherm van gmail verschijnt. Maar goed, tis nog altijd beta ;)
]

En het is gratis ;)

• Brent
Nu heb ik het ook weer :/

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Bij een oudere versie bleef je gewoon ingelogd, dat was perfect :)
Duurt idd ook een tijdje voordat je dat inlogscherm krijgt, dus klik ik altijd maar even op "Check Mail", dan krijg je em meteen..

Maar bij mij deed ie gisteren ook moeilijk, errors als "The page you requested is invalid" idd.
Nu doet ie het gewoon weer..
Fijn programma! :)

Leave only footprints, take only memories

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02-2025
Gmail is toch bijna POP geworden. Ik neem hem gewoon mee in mijn gewone email checks met Eudora (na filtering door MailwasherPro).

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-08 22:51
Ik heb het probleem nog steeds. Maar zolang mijn firefox openstaat zie ik het daar nu ook. Benieuwd wanneer het opgelost zal zijn. Want gebruik die account veel en om hem op POP3 te gaan zetten lijkt me geen fijn idee want dan is ie eerst een tijdje zoet om alles voor de eerste maal binnen te gaan halen.

• Brent
Pop3 wil ik dus juist niet, want ik vind die webmail van gmail perfect en bovendien kan ik er dan overal bij. Alleen die notifier is natuurlijk wel handig als ik thuis zit. Nog steeds doet ie het niet goed hier...

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:20
Hij doet het sinds vanmiddag weer, maar nu geeft ie sinds een paar minuten dat ie tijdelijk niet kan inloggen. Google is wel flink bezig.

Ik kan nu zelfs niet meer inloggen op mn gmail :?

[ Voor 17% gewijzigd door B-Bandit op 27-02-2005 17:24 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Pagina: 1