[excel] Conditional formatting, 5<B4<10

Pagina: 1
Acties:

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:01
Ik wil cel A4 graag een kleurtje meegeven afhankelijk van de waarde in B4. Is die tussen de 5 en 10, moet A4 geel worden, is die boven 10, moet A4 rood worden.

Met conditional formatting lukt het me wel om A4 rood te maken wanneer de waarde boven de 10 is (=B4>10), maar het geel maken lukt niet.

Mijn logisch verstand zegt dat iets als 5<B4<10 wel zou moeten werken, maar in excel werkt dat dus niet. Ik vrees dat de oplossing heel simpel is, maar ik kom er gewoon niet uit.

Heb al een hoop dingen geprobeerd en gezocht op GoT & Google, maar gebruik wellicht de verkeerde steekwoorden.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:00

Boss

+1 Overgewaardeerd

Komt dus neer op B4>5 EN B4<10. Misschien kom je er dan wel mee?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Zoefff
Ja, dat had ik dus ook al bedacht maar dat werkt niet. Had ik even moeten vermelden.

[list]• B4>5 AND B4<10
(B4>5) AND (B4<10)
B4>5;B4<10

Tsja, je moet wat. Maar het werkt allemaal niet :P

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:00

Boss

+1 Overgewaardeerd

Deze dan maar:
code:
1
=EN(B4>5;B4<10)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Zoefff
Geniaal :)

Die werkt dus wel :P