Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11 15:24

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img.eprice.com.tw/img/prod/1213/side.jpg

En dat is dus op zich wel een heel mooi ding...
Maar ik heb een paar vraagjes, want ik kom er niet uit. :').

1. Hoe verander je in godesnaam het geluidje voor inkomende sms/mms berichten??? Ik kan het echt nergens vinden. Niet in de manual, niet in de menu's, niet op internet. Het zou toch moeten kunnen, want het deuntje is ranzig lelijk.

2. Is het mogelijk in andere telefoons te browsen via bluetooth? Andere mensen kunnen dat wel bij mij, nadat ik ze daar toestemming voor geef, maar ik kan op mijn telefoon nergens iets vinden waar ik contact kan leggen met een andere phone.

3. Zijn er softwareupdates mogelijk, waardoor er functieuitbreiding is? Of zijn die er gewoon niet?

4. Weet iemand universele bluetooth software die ik kan gebruiken voor deze telefoon? De software die erbij hoort is namelijk alles behalve gratis. ;(.

[ Voor 7% gewijzigd door kreator op 26-02-2005 13:11 ]

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Beetje laat, maar voor mensen die hier later proberen mee krijgen (of voor TS die het nog steeds niet weet?)
1. Hoe verander je in godesnaam het geluidje voor inkomende sms/mms berichten??? Ik kan het echt nergens vinden. Niet in de manual, niet in de menu's, niet op internet. Het zou toch moeten kunnen, want het deuntje is ranzig lelijk.
Instellingen - Melding Profielen - Detail Luid/Stil/Vibr&beltoon/whatever - daar zie je een lijstje staan: Gesprekken, IM, SMS, Voicemail. Kan je overal deuntje voor instellen.
2. Is het mogelijk in andere telefoons te browsen via bluetooth? Andere mensen kunnen dat wel bij mij, nadat ik ze daar toestemming voor geef, maar ik kan op mijn telefoon nergens iets vinden waar ik contact kan leggen met een andere phone.
Je kan met de V80 alleen plaatjes direct sturen naar andere telefoons. Dit doe je dmv op een foto gaan staan, drukt op Menu (schroefje), kiest Kopieren (niet verplaatsen, dan raak je hem zelf kwijt) en kiest het andere model. Hiervoor moet je meestal de pincode van de andere telefoon invoeren om hem te mogen versturen.
3. Zijn er softwareupdates mogelijk, waardoor er functieuitbreiding is? Of zijn die er gewoon niet?
Het kan zeker wel, ik heb echter zelf ook nog geen nieuwe firmware gevonden voor deze telefoon. Hou dit forum eens in de gaten. Hier staat btw ook dat de V600 firmware ook op de V80 werkt. Maar om nou te downgraden... Trouwens, als je je firmware up/downgrade vervalt je garantie ook :X
4. Weet iemand universele bluetooth software die ik kan gebruiken voor deze telefoon? De software die erbij hoort is namelijk alles behalve gratis. ;(.
Hier ben ik zelf ook nog niet achter... ik heb ook dit forum al afgestruind, maar nergens een programmaatje je hiervoor kan gebruiken. Belachelijk trouwens dat je zo'n programmaatje er niet standaard bij krijgt....

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:17
Ik zit er ook hard over te denken om deze te kopen.. Maar ik heb een vraagje voordat ik em haal.
Kan je tegelijk bellen en trillen? Ik heb een V66 gehad en die kon alleen eerst trillen en dan bellen en dat vond ik irri. Het gaat mij dus om tegelijk. Is dit mogelijk?