Hallo,
Ik volg nu een studie Information Engineering, en heb me gerealiseerd dat een laptop daar toch wel heel praktisch is.
Nu was ik me een beetje aan het oriënteren op het gebied van merken/types (wat trouwens gigantisch is
)
Ik wil denk ik gaan voor een tweedehands notebook via marktplaats, of iets in die richting.
Nu zag ik een Dell Latitude C400 staan voor niet al teveel geld. (De advertentie staan onderaan)
Is dit wat voor de, niet super zware programma's? Hij moet wel het een en ander aankunnen (lees: max is photoshop)
Ik volg nu een studie Information Engineering, en heb me gerealiseerd dat een laptop daar toch wel heel praktisch is.
Nu was ik me een beetje aan het oriënteren op het gebied van merken/types (wat trouwens gigantisch is
Ik wil denk ik gaan voor een tweedehands notebook via marktplaats, of iets in die richting.
Nu zag ik een Dell Latitude C400 staan voor niet al teveel geld. (De advertentie staan onderaan)
Is dit wat voor de, niet super zware programma's? Hij moet wel het een en ander aankunnen (lees: max is photoshop)
pentium lll
1300 mhz
512 mb intern werkgeheugen
20 gb hdd
cd-brander
12 inch ftf scherm ,resolutie 1024x 768 erg helder en scherp !
wireless ( draadloos internetten mogelijk )
met alle normale aansluitingen zoals extern monitor, telefoon, usb 2.0 enzv.
muis + luxe dell laptop tas
draait op windows xp pro, met SP 2 ! virus scan enzv. kan gelijk internetten je hebt voor de rest niets meer nodig!
de dell is 2 jaar ingebruik geweest , ik heb er alltijd tevreden op gewerkt alles doet het prefect mag uitteraad werkend gezien worden, u ziet wat u koopt !
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 11:49 ]