enkel speciale toetsen werken op toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• somnus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Ik ben een systeempje voor iemand in elkaar aan't steken en sinds ik het draadloos toetsenbord van dat systeem op mijn computer heb gebruikt willend de letter en cijfertoetsen niet meer werken. :(
Het nieuw toetsenbord is een logitich LX 700. De knoppen werken nooit, dus bv ook niet bij't opstarten om in bios te geraken.

Heeft iemand hier al ervaring met gehad?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:04

breinonline

Are you afraid to be known?

Heb je de set aangesloten via USB? Zo ja kan het zijn dat USB support uitstaat in het BIOS, ander toetsenbord eraan hangen en eerst de BIOS instellingen goedzetten is dan de oplossing. Uit de topictitel leest ik dat enkele speciale toetsen het wel doen, welke zijn dit?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• somnus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03-2025
Neen, ik heb het wel al geprobeerd via usb maar natuurlijk gaat dat ook niet.
Het zijn de speciale toetsen als scrollen, zoomen, cd open/dicht etc. Software is ook al eens opnieuw geinstalleerd maar dat doet eigenlijk niet ter zaken want bij het opstarten werken ze ook niet...
Massaal veel op connect gedrukt, al dan niet gedurende een paar seconden maar hij blijft weigeren.

edit: ik had al een tijdje een flauw vermoeden en dat is het dan ook nog wel: als ik de netwerkkabel eruittrek werkt alles terug naar behoren 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door somnus op 26-02-2005 13:05 ]