Ik heb eens even in de search gekeken maar kom mijn specifieke probleem niet tegen. Als ik in Mail of in Thunderbird het geluid voor inkomende mail probeer te veranderen naar een willekeurig mail bestand dan hoor ik gewoon niets als er een mail binnenkomt. Standaard systeem waarschuwings geluid hoor ik wel als ik dat instel. Maar zoals je begrijpt is dat behoorlijk onhandig. Iemand die hier ook last van heeft gehad en die mogelijk een oplossing heeft?
Ja, ik heb er ook last van maar heb nooit een oplossing kunnen vinden
Bestandje geprobeerd in AIFF, AAC, WAV en MP3, maar niets deed het.. vaag
Bestandje geprobeerd in AIFF, AAC, WAV en MP3, maar niets deed het.. vaag
Ik heb exact hetzelfde probleem, en ik gebruik Thunderbird.
Het standaard systeemgeluidje is amper te horen.
Iemand die een oplossing weet?
Het is niet alleen bijna niet te horen maar als ik een foutmeldingkrijg (niet vaak natuurlijks3n schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 12:40:
Ik heb exact hetzelfde probleem, en ik gebruik Thunderbird.
Zijn die WAV files die je geprobeerd hebt wel in PCM formaat? WAV kun je namelijk wrappen over verschillende compressie-indelingen (ook MP3 als ik me niet vergis).
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Je kan proberen om systeemgeluiden toe te voegen (coverteer ze eerst naar AIFF d.m.v. bijv. QuickTime of iTunes).
Je moet geluiden dan plaatsen in de map '/Library/Sounds/'
Je moet geluiden dan plaatsen in de map '/Library/Sounds/'
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
hmm dit heb ik ook met Mail. Echter hoor ik wat vaag gekraak in plaats van het geluid, het blijft niet stil...
Dat heb ik ook 50% van de keren of zo, het blijft een vaag probleem. een AIFF in de system sounds zetten helpt ook niet..Straat schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:28:
hmm dit heb ik ook met Mail. Echter hoor ik wat vaag gekraak in plaats van het geluid, het blijft niet stil...
Andere vraag: is er iemand die het wel werkend heeft?
Dat is een bug en is ook te vinden in de Bugzilla. Helaas is er (nog steeds) geen oplossing voor
Pagina: 1