XS4all en Nieuwsserver....

Pagina: 1
Acties:

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:44
XS4all, wat de beste internetprovider lijkt te zijn, heb ik nu al zo'n 3 jaar...Ik heb nog niet veel te klagen gehad, echter heb ik hier even een kort vraagje:

Ik zit van Newszilla te downloaden (Freeware, geen zorgen) maar ineens kan ik maar met 1 lijntje downloaden met een snelheid van 50kbps...Dat is met mijn Basic abonnement niet wat je noemt geweldig. Is het bekend dat Newszilla daar wel eens problemen mee heeft? En is het bekend of XS4all de Nieuwsserver policy nog gaat wijzigen? Deze was toch gelocked op 150kbps max? Daar ging ik gisteren (Zelfde freeware prog, hij was redelijk incomplete, waarschijnlijk te vroeg gedownload) vaak over heen met max shenlehid van rond de 280kbps. Maar hij was niet erg constant.

Edit: Oké, ik kan meerdere lijntjes aanzetten, maar hij haalt ECHT geen goede snelheden en hij is zeer instabiel. Hij doet 1 of 2 lijntjes tegelijk met een max van 100 kbps, waarna hij een seconde of 2 op 0.0 kbps staat.

[ Voor 14% gewijzigd door coptician op 26-02-2005 10:54 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Klopt, bij mij de laatste aantal weken de zelfde problemen. Valt weinig aan te doen je kan je software client zo instellen dat hij blijft reconnecten, maar dit is ook niet echt ideaal. Als je het echt storend vind, dan zou je kunnen kijken naar een payserver.