6800 of X800

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 22:25
Wie kan mij helpen met de keuze of aan goede info. Er is al veel geschreven hier over de in de topic genoemde videokaarten maar ik zou graag van jullie willen weten wat voor mijn specifieke situatie de beste keuze is.

Ik wil een ASUS bord kopen met een nForce4 chipset. Op dit bord zal SLI mogelijk zijn maar dit zal ik hoogstwaarschijnlijk niet gaan gebruiken. Ik zal niet extreem gaan overklocken, waarschijnlijk helemaal niet. Ik speel veel games. Vnl WW2 games, C&C klonen en games als AA. Aan deze kaart zal een Samsung 913 komen te hangen of een BenQ 937S+, dus de reso zal 1280 x 1024 zijn.

Gaarne jullie mening. Ow ja, de kaart zal rond de 300 euro moeten kosten dus de duurdere uitvoeringen vallen af.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:59

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Neem eens een kijkje in de Pricewatch. Als je denkt een kaart gevonden te hebben voor zo'n 300€, ga dan eens op zoek naar reviews van die videokaart, te vinden met Google. :)

Toen waren beige computers heel gewoon.

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 22:25
Reviews zijn over het algemeen niet moeilijk te vinden maar ik heb soms mijn twijfels bij de "objectiviteit" van sommige reviewers. Het is me niet gelukt om een Benchmark te vinden waarbij beiden kaarten met elkaar vergeleken worden. Het mooiste zou zijn als ik reacties krijg van mensen die deze kaarten bezitten. De topics op dit forum zijn vaak zo langdradig dat je wel een dag mag uittrekken om het fatsoenlijk te lezen. Ik wil overigens mijn keuze niet af laten hangen van een paar euro's. Ik doe het dus liever andersom. Eerst een goede keuze maken en dan kijken of het een beetje te betalen is :P

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-08 22:45
nieuwe X800pro is te duur, 2e hands 1tje scoren? ;)

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 22:33
Meestal zijn 2e hands kaartjes AGP. Maar je zou inderaad even kunnen rondneuzen bij V&A staan hele goede aanbiedingen tussen :9

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit blijft gewoon een vraag die je door reviews en roundups te lezen vrij snel zelf goed kan beantwoorden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.