Toetsen bord zoals DiNovo maar dan anders :P

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-01 18:42
Ik ben op zoek naar een goed toetsenbord zoals de DiNovo maar dan met een ander prijskaartje. Het liefst net zo compact en met de zelfde soort toetsen (ala laptop). Het zou mooi zijn als er ook een goede muis bij zit maar mocht dit niet zo zijn dan zal dat een gamersmuis of een MX1000 worden. Wie heeft er een tip?

Alvast bedankt :)
Jordi

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Logitech's UltraX.

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-01 18:42
Das een gewoon toetsenbord maar dan plat... dat bedoel ik dus niet

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:20

Ankh

|true

je vraagt toch om een zelfde soort toetsen als een laptop? dus dan zoek je een ultraX

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• LV-426
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2025
Bedoel je mét laptoptoetsen maar zonder nummerriek gedeelte? Dat zal niet makkelijk worden, ik heb hier naar gezocht, maar tot op heden niks gevonden.

Wel vreemd dat er bijna altijd een nummerriek gedeelte bijzit terwijl maar weinig mensen dit gebruiken, ondertussen ligt je muis wel weer 15 a 20 cm verder van je vandaan, wat ik persoonlijk niet fijn vind.

Er zijn wel compacte toetsenborden zonder nummerriek gedeelte maar die hebben vaak een klote indeling en altijd een piepklein entertoetsje en juist die wil ik een lekkere grote hebben. Zodat je niet steeds mis "slaat" en de backspace of weet ik veel raakt ipv de entertoets.

Maarja de toetsenborden fabriekanten denken er heel anders over. De DiNovo is precies goed, maar duur, en van mij hoeft het alleen maar het toetsen gedeelte te zijn en ook niet persé wireless.

Als iemand iets weet plz let me know.

Verwijderd

Coolermaster Q Alloy is met aluminium framework en IMO nog beter dan de Logitech UltraX. Prijs is hetzelfde, onder andere te koop bij Computer Planet :)

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

http://www.logitech.com/i...,CRID=2162,CONTENTID=9575

dinovo for notebooks

€ 112 in de pricewatch, wel iets goedkoper.....

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

bratos schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:24:
http://www.logitech.com/i...,CRID=2162,CONTENTID=9575

dinovo for notebooks

€ 112 in de pricewatch, wel iets goedkoper.....
Is nu € 95 in de pricewatch

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ook niet gek na 4 maanden...

Graag oude koeien in de sloot laten :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.