Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bug/Error met banner?

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50
Ik weet niet waar het probleem zit, dus ik paste het maar hier

ik krijg op vrijwel elke pagina de melding "This document contains no data" oid. Vervolgens laad er ook geen banner, dus ik denk dat de bannerserver het niet doet ofzo..

of leg het an mij?

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Ik heb nergens problemen hier, ook met de banners niet :?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik geloof dat dit in het verleden iets te maken had met de load-balancers. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen weken er geen last van heb gehad.

Heb je er ook last van bij ander web-sites of als je op een ander systeem probeert te GoTten?

• 418O2
heb geen tweede systeem tot mijn beschikking en heb het ook niet op andere websites..

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:12
Je gebruikt Firefox als browser? Voor de melding "This document contains no data" kun je in about:config, inptypen in je adresbalk, iets veranderen. Wat? Helaas weet ik zo 123 niet uit mijn hoofd. Maar deze melding komt ook voor bij Firefox gebruikers bij de gewone tweakers pagina's, die meldingen werden veroorzaakt door de loadbalancer. Je schijnt deze melding te kunnen forceren, maar je zult ff de GoT search moeten in duiken om het antwoord te vinden.

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ja, viel mij de laatste tijd ook al op. Hier (gewoon in Internet Explorer) staat dat de pagina niet weergegeven kan worden. Dit is de laaste weken(?) al zo.

Verder nergens last van oid, maar 't viel me wel op :).

'k heb het dus over het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.lauweshit.com/gotbanner.JPG

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
CyberDoX schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 18:24:
Ja, viel mij de laatste tijd ook al op. Hier (gewoon in Internet Explorer) staat dat de pagina niet weergegeven kan worden. Dit is de laaste weken(?) al zo.

Verder nergens last van oid, maar 't viel me wel op :).

'k heb het dus over het volgende:

[afbeelding]
Zijn je host files wel goed? Hier nergens last van.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hmmm... Catch22, krijg jij de melding puur op de plek waar de banner staat, zoals bij CyberDox, of krijg je een popup van Firefox waarin deze melding staat ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• 418O2
ik krijg het in een alertbox. Voor de rest laad de pagina wel, maar er is geen banner te zien (ook geen 404 melding, maar daar doet FF dan ook niet aan)

[ Voor 25% gewijzigd door 418O2 op 26-02-2005 18:53 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt mij toch iets van een adblocker eerlijk gezegd.

Wat misschien ook wel een rol kan spelen zijn veranderde instellingen mbt connections en pipelining in Firefox. Het wijzigen van deze settings wordt ten onrechte op veel plekken op internet aangeraden om firefox te doen versnellen. In de praktijk zal het verschil echter minimaal zijn, en kan daarnaast juist voor problemen zorgen.

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

404 = melding van de webserver, de alertbox die je krijgt komt van de client omdat hij geen gegevens ontvangt o.i.d.
Maargoed, dat lost het probleem niet op :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• 418O2
crisp schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 19:05:
Lijkt mij toch iets van een adblocker eerlijk gezegd.

Wat misschien ook wel een rol kan spelen zijn veranderde instellingen mbt connections en pipelining in Firefox. Het wijzigen van deze settings wordt ten onrechte op veel plekken op internet aangeraden om firefox te doen versnellen. In de praktijk zal het verschil echter minimaal zijn, en kan daarnaast juist voor problemen zorgen.
Ik heb geen adblocker (tenzij iemand anders dat heeft geinstalleerd, maar aangezien ik de enige ben die FF gebruikt..)

maar het lijkt nu over..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

ok :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.