Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Weet iemand hoe je op een normale manier bedrijfsschemas kan maken op een Nokia 6610 en 6230. wat ik dus wil is een kleurenschema in de bedrijfskleuren en natuurlijk het logo van de zaak erin zetten.

Nu weet ik wel dat je het operator logo kan vervangen maar kan de rest ook ? (al lukt het op dit moment niet meer) en wat moet je doen om voor jezelf Nokia Service Center te worden. ik wil dus gewoon zelf de software van al onze Nokias kunnen updaten (3310.6210,6310,6610,6600,6230) ongeveer 300 stuks.

Ook wil ik de mogelijkheid hebben om de camera functies uit de telefoon te halen.

Natuurlijk zijn er nu mensen die gaan roepen vraag het eens bij de provider, maar die is meestal niet echt flexibel bij ons. wegens een accountant met een attitude

Ik heb het nu wel voor elkaar om het operator logo weg te halen en vervangen door een blank examplaar door te wappen naar http://www.jhonny.org/wap/ en dan daar de blank operator logo te downloaden maar ik wil dit dus met de datakabel doen, want met 80 toestellen wappen vind ik niks. dat moet toch makkelijker kunnen ?

Update inmiddels heb ik ook de optie in MobiMB gevonden en heb ik het operator logo, startup logo, en de screensaver vervangen voor het bedrijfslogo, screensaver moet nog wel een bewegend iets worden anders heeft deze ook geen nut.

[ Voor 41% gewijzigd door raymonvdm op 26-02-2005 13:50 ]

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 15:05
Niet in elke foon passen bewegende screensavers, zo zul je voor de symbian foons thema's moeten maken met nokia thema creator kun je op nokia.com downloaden

de camera functie is nie uit te schakelen als je dat nie wil had jullie bedrijf die foons niet aan moeten schaffen 8)

en firmware updaten zal je zelf niet lukken 8) moet door nokia gedaan worden met aparte usb of wat dan ook voor datakabel

[ Voor 26% gewijzigd door RSD1982 op 26-02-2005 15:32 ]

• raymonvdm
Ja zover was ik ook al O-) (maar ja er waren geen telefoons bij ons abbonement zonder camera)

Wat ik nu dus wil doen is de telefoon vullen met een rubishbestand waardoor de camera niet meer werkt, want als het goed is wordt voor de contacts en sms geheugen gereserveerd. Ik wil ook de 6230 uitleveren zonder geheugen kaartje. En gewoon zorgen dat er verder geen geheugen meer vrij is.

Ik zie ergens op internet overigens wel iets over 3 japanse studenten die bluetooth software hebben gemaakt die bij het zien van een bepaalde dongle de camera uitschakelen. ik wil dus gewoon deze software hebben maar dan zonder het bleutooth gedeelte.

http://engadget.com/entry/4103434898832977/

[ Voor 43% gewijzigd door raymonvdm op 26-02-2005 17:46 ]

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 15:05
Mag ik vragen wat t nut heeft om die uit te schakelen?? en er geen geheugen voor de rest in te laten...telefoon wordt dan ook trager imo...

Lijkt net of jullie bedrijf zn eigen werknemers gewoonweg niet vertrouwd...lekker bedrijf 8)7 :?

• raymonvdm
Nou daar gaat het trouwens helemaal niet om of we de medewerkers nu wel of niet vertrouwen, maar we willen gewoon de mogelijkheid hebben om de camera uit te schakelen in de telefoon. Omdat het voor het bedrijfsproces niet noodzakelijk is en zelfs niet gewenst dat men met de camera gaat zitten spelen dan hebben we natuurlijk nog wel de radio in de 6230 en de mp3 speler functie, maar dat is een kwestie van de 32mb geheugen kaart niet meeleveren.

Voorlopig willen we alleen de camera uitschakelen en later eventueel nog wel meer.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

raymonvdm schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:29:
Voorlopig willen we alleen de camera uitschakelen en later eventueel nog wel meer.
Lijkt me een beetje vreemd om ineens tegen werknemers te zeggen dat de radio en mp3speler worden uitgeschakeld. Verder vind ik het nogal vreemd om mensen die mogelijkheden te onthouden. Als het de werkzaamheden niet schaadt, zie ik niet wat het bezwaar kan zijn. Maargoed dat is blijkbaar policy en niet de discussie.
Ik denk dat het heel lastig wordt om functies te verwijderen zonder de leverancier. Los daarvan vervalt de garantie als je zelf in de eprom bestanden verandering aanbrengt voorzover die al mogelijk zijn.
En als het echt zo belangrijk is, waarom heeft het bedrijf geen Nokia 3310's aangeschaft? Die zijn goedkoper en je hoeft geen geld uit te geven om mogelijkheden uit te zetten. Als een accountmanager niet kan leveren wat je wilt, wordt het wellicht tijd om een andere leverancier te nemen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• raymonvdm
Omdat we de telefoons wel willen synchroniseren met groupwise

En dat verhaal over de accountmanager is eigenlijk niet mijn probleem dat regelen ze hogerop in de organisatie maar.

Verwijderd

raymonvdm schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 17:00:
Ja zover was ik ook al O-) (maar ja er waren geen telefoons bij ons abbonement zonder camera)

Wat ik nu dus wil doen is de telefoon vullen met een rubishbestand waardoor de camera niet meer werkt, want als het goed is wordt voor de contacts en sms geheugen gereserveerd. Ik wil ook de 6230 uitleveren zonder geheugen kaartje. En gewoon zorgen dat er verder geen geheugen meer vrij is.

Ik zie ergens op internet overigens wel iets over 3 japanse studenten die bluetooth software hebben gemaakt die bij het zien van een bepaalde dongle de camera uitschakelen. ik wil dus gewoon deze software hebben maar dan zonder het bleutooth gedeelte.

http://engadget.com/entry/4103434898832977/
Ik hoop voor je van harte dat je medewerkers niet slim genoeg zijn, om er zelf een geheugen kaartje in te stoppen. En ik vraag me de reden af waarom je de camera toepassing wil weghalen? Bang voor misbruik op werk?

Je kan je het beste met al je vragen, wenden aan Nokia Support Center voor Bedrijven (hopelijk hebben ze zo een afdeling wel). Zij moeten voor al je vragen wel een passende antwoord hebben.

• Ikk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 19:11

Ikk

Er is wel een mogelijkheid om thuis de software van je telefoon te update, maar niet customizen zoals u wilt. Of bepaalde functies uit te schakelen.

U had beter voor andere goedkopere toestellen kunnen kiezen, zonder camera, zonder mp3, zonder radio.

• raymonvdm
Wat is die thuis update mogelijkheid dan ?
Pagina: 1