Toon posts:

Weglopende muis

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Twee weken geleden had ik een nieuwe muis gekocht, en hij was aangesloten op de usb poort omdat de gewone muisingang kapot is. Die muis versprong de hele tijd in het beeld. Wilde ik ergens op klikken, was de muis ineens heel ergens anders. Heb em omgeruild in de winkel, daar was hij nog getest maar deed hij gewoon normaal. Heb nu een van een ander merk (logitech) en die verspringt ook steeds. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:27

AzzKickah

06-CENSORED

Is het een optische muis? Zo ja: zorg dat je een niet-effen ondergrond hebt voor je muis. Dit kan kuren veroorzaken :)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:42

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Is de muis USB? In dat geval - als je een usb->ps/2 hebt - sluit 'm eens op de PS/2 poort aan. Als het probleem blijft, ligt het misschien wel aan de ondergrond die je gebruikt.

Probeer sowieso een andere ondergrond, bijvoorbeeld een A4 vel.

moet beter lezen, sorry

USB eens op 1.1 zetten.
USB drivers.

[ Voor 20% gewijzigd door PD2JK op 25-02-2005 21:57 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het zowel op de muismat als op de tafel zelf...

Verwijderd

virusje?

ik ken wel van die progjes waarmee je de computer van iemand vreemd kan laten doen met de muis.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:56
Prutz0r schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:54:
Is de muis USB? In dat geval - als je een usb->ps/2 hebt - sluit 'm eens op de PS/2 poort aan. Als het probleem blijft, ligt het misschien wel aan de ondergrond die je gebruikt.
eh..
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:52:
Twee weken geleden had ik een nieuwe muis gekocht, en was aangesloten op de usb poort omdat de gewone muisingang kapot is. Die muis versprrong de hele tijd in het beeld. Wilde ik ergens op klikken, was de muis ineens heel ergens anders. Heb em omgeruild in de winkel, daar was hij nog getest maar deed hij gewoon normaal. Heb nu een van een ander merk (logitech) en die verspringt ook steeds. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
Hm, je hebt verschillende ondergronden geprobeerd en het blijft toch? Heb je misschien iets van een knoppix cd'tje waarmee je even kunt booten om te testen of je er dan ook last van blijft houden? :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Nou,. bedankt voor alle snelle reacties in ieder geval.

Het is een optische USB muis, ik heb hem op de usb poort omdat het groene gat (de ps/2 zal dat wel zijn) waar de muis normaal in moet, kapot is. Op de een of andere vreemde mysterieuze manier stopt het toetsenbord ermee als ik daar de muis in doe.

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:58
Je zit zeker niet te wachten op een reactie met een blokje kaas en een muizenval?

Nee, dat zou ik in ieder geval niet zitten

[ Voor 23% gewijzigd door Yofresh op 25-02-2005 21:59 ]

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Verwijderd

Topicstarter
Het blijft op verschillende ondergronden, maar het is de ene keer erger dan de andere keer.
En trouwens, zouden jullie asjeblieft iets Nederlandser ipv Computers willen praten :$ Daar ben ik nl niet zo goed in... :)

• Yofresh
Aardbeitjes! in die plukken ben ik goed!

Verwijderd

Topicstarter
Yofresh_750 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:03:
Aardbeitjes! in die plukken ben ik goed!
Nee jou naam is origineel ..

• Yofresh
Ik zeg alleen maar dat ik goed aardbeitjes kan plukken

Verwijderd

Topicstarter
Nee daar denk je vast zomaar uit het niets even aan :)

Maar, dat is het punt niet van dit topic.. Duhs..

• Yofresh
Jawel, ik moet morgen weer aardbeiplantjes verzorgen en ik dacht aan aardbeitjes en zag je naam, dus zo kwam ik er aan!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:56

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

WTF lopen jullie nou te kletsen in een serieus bedoelt topic? Ga msnen,ircen,aimen,icqen,whatever =P
* Ultraman gebruikt instant messaging nauwelijks

Ontopic.
Bij de pc van mijn vriendin is dit ook wel eens. Zit ik te muizen en staat dat pijltje ineens ergens anders. Heb je al geprobeerd de muis stuurprogramma's opnieuw te installeren? Of je USB drivers?

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Gebruik msn voor dergelijke zaken, doe eens spyware scan ofzo.
http://gathering.tweakers...5D=muis+beweegt&where=GoT

[ Voor 47% gewijzigd door janklp op 25-02-2005 22:20 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit gaat nergens over :/

TS, lees de GoT Huisregels eens - als je een topic opent dien je volledig te zijn, toch lees ik nergens om welke muis het hier gaat, noch wat voor drivers je gebruikt. En dat gezwam...

Yofresh750, het is hier de HK niet :X

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.