vastkaaier blijft zich voordoen

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the tempter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-12-2022
ik had hier al een topic voor geopend maar konhem niet meer vinden...dus opnieuw, sorry voor het ongemak.

ik heb een net nieuwe laptop die steeds maar vastkaaid, kut is dat,maar wat moet ik doen? probleem oplossen of om garantie vragen?

ook het bsod kan ik niet lezen want wat ik ook doe, hij start zich automatisch weer op,ondanks dat ik die optie in onderhoud en prestatie heb uitgeschakeld. In het logboek staan super veel fouten wel 1000 maar het zijn steeds dezelfde fouten. bij bron geeft hij altijd sevice center manager, w32time, windows update agentcy aan. met daarbij resp. de gebeurtenissen 7023 29/17 en 16 aan...???

dit is voor mij wartaal. wie weet wat het is en een beetje advies over hoe en wat zou ik erg op prijs stellen.

laptop is overigens van asus met amdathlon 3200+ en 80gb vaste schijf 1gb ram(wat ikzelf vernieuwd heb) en hij is net 3 weken oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Oke

Voor mij is jouw post ook wartaal :P

Dus vertel ons eens even wat je al allemaal hebt gedaan.

1: Bios update?
2: Drivers update?
3: Nieuwe installatie XP?
4: Getest met Knoppix (zoek maar @ google wat dat is ;))

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:44

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Je hebt die laptop 3 weken, en je hebt het ram al aangepast.
Waarom koop je dan geen laptop met 1 Gig aan ram? 8)7 Tuurlijk, dat is wat duurder, maar ik weet niet of je er nu nog garantie op hebt.

Zijn de problemen begonnen nadat je aan het geheugen hebt gezeten? Zou dat dan niet ook de oorzaak kunnen zijn?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien windows xp er een keer overheen draaien, wil ook welles helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 12:43
Wat is vastkaaien ? :?

En klik eens op je naam aan de linkerzijde, dan krijg je een lijstje met al je topics waar je ooit iets in hebt gepost. Dan hoef je niet telkens een nieuw topic te starten ...

[ Voor 81% gewijzigd door Juicy op 26-02-2005 11:14 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Uh, helemaal vergeten te vragen.

Howabout memtest ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-10 23:54

n00bs

Het is weer Zomer!

wat is vastkaaien? echt nog nooit van gehoord? of is dat een belgische term oid :?

Ik kan dus ook niet met een oplossing komen omdat ik niet weet waar je het over hebt. Schrijf je post aub opnieuw, alle woorden staan aan elkaar en met die nummertjes kunnen wij sowieso niets.

net nieuw en toch al een aantal keer vastlopen

laptops overclocken zinvol of stom

[ Voor 43% gewijzigd door n00bs op 26-02-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the tempter
RS_003 schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 10:59:
Oke

Voor mij is jouw post ook wartaal :P

Dus vertel ons eens even wat je al allemaal hebt gedaan.

1: Bios update?
2: Drivers update?
3: Nieuwe installatie XP?
4: Getest met Knoppix (zoek maar @ google wat dat is ;))

:)
allereerst weer een excus voor mijn gefrustreerde gedrag.

1: bios: update, nee niet gedaan, er was geen update voor mijn systeem
2: drivers update, gezocht, maar kon daar niets over vinden.
3: nieuwe installatie xp?: nee, durf ik niet te doen omdat ik nu toch al wat waardevolle projecten heb, die ik niet kwijt kan raken.

4: knoppix: daar kon ik later op terug.

Ja inderdaad ik heb mijn ram nual geupgrade puur omdat het goedkoper is, en nee het probleem was daarvoor al en blijft zich herhalen.
Ik weet overigens niet of het iedere keer om hetzelfde probleem gaat, omdat het telkens op een ander moment gebeurt.
Ook de keren dat het gebeurt kan ik niet met elkaar in verband brengen, op een ding na. De software waar ik mee werk. het is gekraakt, maar op mijn andere pc werkte het gewoon probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:05
the tempter schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:28:
Ook de keren dat het gebeurt kan ik niet met elkaar in verband brengen, op een ding na. De software waar ik mee werk. het is gekraakt, maar op mijn andere pc werkte het gewoon probleemloos.
Dan vrees ik toch dat hier de fout zit :/
Als iets op het ene systeem wel werkt wil dat niet zeggen dat het dat op het andere systeem ook doet. Dat zijn nu eenmaal pc's. Ik weet ook niet of we je nu verder mogen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

the tempter schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:28:
[...]

allereerst weer een excus voor mijn gefrustreerde gedrag.

1: bios: update, nee niet gedaan, er was geen update voor mijn systeem
2: drivers update, gezocht, maar kon daar niets over vinden.
3: nieuwe installatie xp?: nee, durf ik niet te doen omdat ik nu toch al wat waardevolle projecten heb, die ik niet kwijt kan raken.

4: knoppix: daar kon ik later op terug.

Ja inderdaad ik heb mijn ram nual geupgrade puur omdat het goedkoper is, en nee het probleem was daarvoor al en blijft zich herhalen.
Ik weet overigens niet of het iedere keer om hetzelfde probleem gaat, omdat het telkens op een ander moment gebeurt.
offtopic:
Ff voor de toekomst, je kan al je topics terug vinden onder het kopje MyReact ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

I-King schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 15:33:
[...]

Dan vrees ik toch dat hier de fout zit :/
Als iets op het ene systeem wel werkt wil dat niet zeggen dat het dat op het andere systeem ook doet. Dat zijn nu eenmaal pc's. Ik weet ook niet of we je nu verder mogen helpen.
De software die gebruikt wordt zorgt niet voor blauwe schermen en reboots, dat kan alleen komen door windows zelf, drivers of hardwarematige problemen. Laten we de software dus buiten beschouwen houden.

[ Voor 3% gewijzigd door MadMarky op 26-02-2005 15:38 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the tempter
maar kan het misschien komen doordat de software te veel geheugen eist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Porbeer even alles wat duidelijker te verwoorden en je oude topic weer leven in te blazen, deze kan je hier vinden. Het is eigenlijk niet de bedoeling om een niewu topic te openen als je het ander even niet kan vinden. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.