Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Shop.Tnet Memory Configurator werkt niet*

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil geheugen bijkopen voor in mijn computer, en hoorde via iemand dat je dat via Tweakers.net kon doen. Je kan dan selecteren welk type moederbord je hebt etc en dan geeft de site welke geheugens je in je pc kan steken, die hebben ze dan met dat moederbord getest.

Ik probeer dat vandaag, maar ik kan geen moederbord selecteren? Ik kan dus ook geen bestelling plaatsen want ik weet niet welk type geheugen op mijn moederbord past. Werkt deze feature niet meer?

Weet er iemand in dat geval waar ik wel nog geheugen kan uitbreiden door het type moederbord in te geven?

alvast bedankt voor jullie antwoord

Wouter

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Dat kan inderdaad. Ga naar www.tweakers.net -> met muis naar menu "SHOP" -> klik op "Geheugenshop" -> naar beneden scrollen, want daar is de configurator met drie grote kolommen. Succes!

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat is het hem nou net, dat werkt niet, ik zie die drie grote kollomen maar ik kan er niets in selecteren, alleen maar een rijtje met puntjes en voor de rest witte vakken.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Hetzelfde probleem heb ik hier ook. Ik ga er achteraan voor je :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 10:39:
Maar dat is het hem nou net, dat werkt niet, ik zie die drie grote kollomen maar ik kan er niets in selecteren, alleen maar een rijtje met puntjes en voor de rest witte vakken.
Sjonge jonge, heb ik over jouw hele tweede alinea gelezen |:(

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb net nog weer even gekeken maar het werkt nog altijd niet, ik hou het wel in de gaten, hoop dat ik snel mijn geheugen kan bestellen. Heb al even op acces.nl en beat-it.nl gekeken maar daar kan je nergens uitvinden welk geheugen voor jou moederbord past.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 15:25

TommyGun

Stik er maar in!

Klopt. Voor de duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/736TM18L76G1/picserver.png

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:24

crisp

Devver

Pixelated

Er is een leeg bestand aangelevert door Informatique waardoor de configurator op dit moment ook leeg is. We gaan er zsm achteraan.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb mijn geheugen bij informatique zelf besteld, daar hebben ze die geheugenconfigurator ook, dus het is niet meer nodig. Toch nog bedankt voor de moeite.

Wouter

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Wouter_1974: Ik wed dat de rest van de gebruikers de Memory Configurator toch op zich ook wel eens zou willen gebruiken ;) .

DM!

Verwijderd

Topicstarter
ja das juist :), beetje egoistisch van me :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:24

crisp

Devver

Pixelated

Hij is weer gemaakt :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.