Elke keer als ik de pc opstart, moet ik msn 6.2 weer installeren. Als ik dat dan doe, kan ik kiezen uit verwijderen of herstellen. Hoe kan dit en hoe kan ik dit oplossen? Ik heb windows XP, en voorheen had ik hier nooit last van.
Heb je de verkeerde snelkoppeling in je opstart menu staan? Dus een snelkoppeling naar de setup ipv naar msn?
Nee, ik had alles verwijderd en dan moet ik het toch nog steeds weer opnieuw opstarten, dus ik had geen snelkoppelingen meer..
Dus je hebt helemaal niks meer van MSN op je computer staan, en je wilt het opnieuw installeren en datn geeft hij die melding? En voor zover ik weet hoef je de computer niet te rebooten als je MSN installeerd.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:16:
Nee, ik had alles verwijderd en dan moet ik het toch nog steeds weer opnieuw opstarten, dus ik had geen snelkoppelingen meer..
Verwijderd
Dit gebeurt bij mij ook als ik Webwasher of Crap Cleaner heb gebruikt - ik denk dat je ergens in de instellingen in Windows hebt staan dat er standaard bij het opstarten temp-directories o.i.d. verwijderd of geleegd moeten worden?
lifetech: nee ik had alles verwijderd en toen msn 6 geinstalleerd. vervolgens bij de volgende keren als ik de pc aandeed moet ik weer gewoon opnieuw installeren (oftewel dan kan ik kiezen uit herstellen/verwijderen)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 21:47 ]
Uhm die programma's die zeggen mij niets... En wat je daarna zegt, ik heb eerlijk gezegd geen idee waar ik moet kijken dan...Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:37:
Dit gebeurt bij mij ook als ik Webwasher of Crap Cleaner heb gebruikt - ik denk dat je ergens in de instellingen in Windows hebt staan dat er standaard bij het opstarten temp-directories o.i.d. verwijderd of geleegd moeten worden?
Pagina: 1