- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:46
Kan niets anders zeggenOp zondag 07 januari 2001 21:49 schreef justin01 het volgende:
is perfect:)
Verwijderd
lekker snel !
mooie kast
ik heb al een redelijk oude dell (sept 1999)
Dell Dimension XPS T500
(ik heb em wa upgrades gegeven: GF 2 mx en 128 sdram)
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik kan het je dus aanraden als je een goed lopend systeem wil en niet zo veel waarde hecht aan tweaken etc.
Verwijderd
maar valt inderdaad weinig aan te tweaken
ook m'n 19" dell monitor is van goede kwaliteit
maar ze houden zich erg aan de regels dus zit nu met regiogelockte DVD hardware
Verwijderd
Heb een Dell Precision Workstation, en wat is dat ding snel en stabiel. En ook lekker still!
Verwijderd
En het zijn heerlijke dingen, alleen idd niet te Tweaken
Ohja er zijn ook Dells met een afschuwelijke CD-ROM speler, lijkt net alsof je onder badhoevedorp [schiphol] woont.
Verwijderd
Probeer alleen niks open te schroeven, want alles zit aan de binnenkant verzegeld.
Goeie garantie trouwens. Ze komen dus echt de volgende dag langs
Verwijderd
Mijn laptop van DELL:
Latitude CPxJ
Mobile P3 650 MHZ
128mb ram
14.1 inch TFT
ATI 8mb Dualhead:)
Werkt perfect en nog nooit geen defect aan gehad maar k hem ook pas een maand of 2.
Verwijderd
en ik kan het weten.
Heb ook op technische dienst gezeten servers dimension heel even, het werkt perfect en als iets stuk is volgende dag iets nieuws (hangt van je garantie af):)
/me is heel blij met Dell spullen en heeft kansen genoeg te testen [img=15,15]i/s/coool.gif[/img]
Hij heeft namelijk een geheugenuitbreiding gehad van 128 MB naar 384 MB.
Prima boekie, service afhandeling is inderdaad heel goed. Getronics of UPS komt onderdeel ruilen (als er geen uitbouwen aan te pas komt) of PC ophalen ter reparatie. Laatst had een van de 30 Dell laptops op de zaak een kapotte TFT, werd hij binnen een week vervangen en hij had meteen de laatste BIOS update.
Dat soort attention to detail mag ik wel.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Verwijderd
We probeerden er een celeron 366 in te doen (zat een p2 333 in), maar dat werkte niet. Daarna p333 weer terug gezet en nu doet ie dus echt helemaal nix meer. Aanzetten lukt niet meer, eigenlijk net alsof de stekker er niet in zit. Weet iemand misschien een oplossing?? En ja, de stekker zit erin.
Verwijderd
Verwijderd