Toon posts:

Dell?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met de prijs/kwaliteit verhouding van Dell?

Service?

Alvast dank!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:46

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
is perfect:)

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Voor wat? Laptops, normale compu's, servers?

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op zondag 07 januari 2001 21:49 schreef justin01 het volgende:
is perfect:)
Kan niets anders zeggen

Verwijderd

Absoluut mee eens. Bedenk wel dat Dell's niet zo te tweaken zijn als zelf geassembleerde systeempjes (minder opties in Bios enzo). Is wel een zeer degelijk systeem, en perfecte kasten, en stil. Is zijn geld absoluut waard (al heb ik hem zelf van de zaak*D).

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-08 07:46

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb een dell comp
lekker snel !
mooie kast
ik heb al een redelijk oude dell (sept 1999)
Dell Dimension XPS T500
(ik heb em wa upgrades gegeven: GF 2 mx en 128 sdram)

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik heb een Dell notebook. Inspiron 3500 (al weer wat ouder) Nooit problemen mee gehad.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 23:01

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Geen ervaring, maar is bladen geleze dat het een goed merk is.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Heb hier een XPS R450 naast me staan. Prima ding, werkt prima, hardware die er door Dell in is gestopt werd door haast elk OS/programma herkend; ze gebruiken alleen kwaliteit spul.

Ik kan het je dus aanraden als je een goed lopend systeem wil en niet zo veel waarde hecht aan tweaken etc.

Verwijderd

ik heb ook een dell en is een super ding
maar valt inderdaad weinig aan te tweaken
ook m'n 19" dell monitor is van goede kwaliteit

maar ze houden zich erg aan de regels dus zit nu met regiogelockte DVD hardware

Verwijderd

Dell is echt perfect.

Heb een Dell Precision Workstation, en wat is dat ding snel en stabiel. En ook lekker still!

Verwijderd

M'n moeder heeft een Dell.
En het zijn heerlijke dingen, alleen idd niet te Tweaken :( .
Ohja er zijn ook Dells met een afschuwelijke CD-ROM speler, lijkt net alsof je onder badhoevedorp [schiphol] woont.

Verwijderd

Dell=goed.

Probeer alleen niks open te schroeven, want alles zit aan de binnenkant verzegeld.
Goeie garantie trouwens. Ze komen dus echt de volgende dag langs

Verwijderd

DELL is inderdaad in vrijwel alle opzichten goed alleen zou ik voor een normale destop pc toch echt kiesen voor een zelf bouw machine.
Mijn laptop van DELL:

Latitude CPxJ
Mobile P3 650 MHZ
128mb ram
14.1 inch TFT
ATI 8mb Dualhead:)

Werkt perfect en nog nooit geen defect aan gehad maar k hem ook pas een maand of 2.

Verwijderd

Dell is zeker perfect
en ik kan het weten.
Heb ook op technische dienst gezeten servers dimension heel even, het werkt perfect en als iets stuk is volgende dag iets nieuws (hangt van je garantie af):)
/me is heel blij met Dell spullen en heeft kansen genoeg te testen [img=15,15]i/s/coool.gif[/img]

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 21:07

mbr

Hetzelfde hier, uitstekend!...

Ook de monitor is perfect (M990 type)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 11:50

Opa

Nu Multifocaal!

* Opa was al blij met zijn british racing green gekleurde dell Inspiron 3800 nootboekie maar nu is hij helemaal in zijn nopjes.
Hij heeft namelijk een geheugenuitbreiding gehad van 128 MB naar 384 MB. :7

Prima boekie, service afhandeling is inderdaad heel goed. Getronics of UPS komt onderdeel ruilen (als er geen uitbouwen aan te pas komt) of PC ophalen ter reparatie. Laatst had een van de 30 Dell laptops op de zaak een kapotte TFT, werd hij binnen een week vervangen en hij had meteen de laatste BIOS update.
Dat soort attention to detail mag ik wel.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Goede kwaliteit, heb er zelf alleen nooit een gehad. Alleen (hier komt de maar) een vriend van me heeft er een waarbij z'n PS/2 gedeelte (dus keyboard) weigert in Win2k of Linux, en met Win9X is er nix aan de hand....

Verwijderd

Heb toevallig vandaag een vaag probleem veroorzaakt op de Dell van een vriend van me.
We probeerden er een celeron 366 in te doen (zat een p2 333 in), maar dat werkte niet. Daarna p333 weer terug gezet en nu doet ie dus echt helemaal nix meer. Aanzetten lukt niet meer, eigenlijk net alsof de stekker er niet in zit. Weet iemand misschien een oplossing?? En ja, de stekker zit erin.

Verwijderd

ik heb een negatieve ervaring met dell :( toen ik vorig jaar mijn p3 600 kreeg bleek dat hij in alle gevallen rare vastlopers had in win98 se (bijgeleverd)... dell helpdesk kon me niet helpen.. had uiteindelijk wel win98 erop gezet maar vond niet netjes

Verwijderd

Ik werk nou bijna een jaar met allerlei soorten dell systemen en monitoren... ze hebben een super service en de site is echt goed je kunt er alles op raadplegen enzo
Pagina: 1