Hulp met batch bestand gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:28
Ik heb een lang batch bestand met acties die er worden uitgevoerd, nu wil ik de user enige input kunnen geven. Zoiets dus:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Wil je actie 1 uitvoeren? 
Yes or no?

if(yes)
{
  doThings()
}

Wil je actie 2 uitvoeren? 
Yes or no?

if(yes)
{
  doThings()
}

Nou had ik op Google wat gevonden over choice.com maar dat bestand kan ik helaas niet vinden :/

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:01

radial

Watch out

zie ftp://ftp.simtel.net/pub/...dos/batchutl/choice17.zip was trouwens wel simpel om met google te zoeken maar vooruit je bent er om elkaar te helpen ofniet! :7

20xSF170s - ozo

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:28
radial schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:41:
zie ftp://ftp.simtel.net/pub/...dos/batchutl/choice17.zip was trouwens wel simpel om met google te zoeken maar vooruit je bent er om elkaar te helpen ofniet! :7
Fantastisch, zit er goed uit. Ga er even mee stoeien om het werkend te maken voor mijn doeleinden.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Voor een scrioptrequest ben je hier aan het verkeerde adres. We verwachten hier op GoT inzet van jouw kant, en dit mis ik in je topicstart. we willen altijd erg graag weten wat je al hebt geprobeerd en wat daaraan niet lukt. Lees daarover Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door: ) Batchscripting bestaat al erg lang en is erg goed gedocumenteerd op het internet :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.