Toon posts:

nVidia nForce2 Ultra 400 en 3d prophet 4000 xt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met het volgend probleem ik heb een pc gebouwd voor onze dochter mb AK79d-400vn met nVidia nForce2 Ultra 400 chipset nu had ik nog een videokaart liggen de 3d prophet 4000 xt van hercules die heb ik erin gestopt maar nu kan ik de resolutie niet veranderen hij heeft een resolutie van 640*480 en laagste beeldkwaliteit 4 bit.
Wat kan ik daaraan veranderen of is mijn videokaart kapot of gaan die twee (nVidia nForce2 Ultra 400 en 3d prophet 4000 xt) niet samen?
Wie kan mij helpen
alvast bedankt

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat heb je al geprobeerd? Staan de drivers voor de videokaart er wel op?

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07 07:47

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

[schot voor open doel]

Alle drivers goed geinstalleerd ? Ook je mobo drivers ?

[/schot voor open doel]

Powered By C8H10N4O2

Verwijderd

Topicstarter
mobo drivers ja en driver voor videokaart van het inernet maar die krijg ik niet op de nieuwe pc?
als ik bij eigenschappen kijkt dan zie ik geen beeldschermadapters alleen vga save ik kan niets verenderen?

• Pollewob
  • Niet online
Dan moet je dus eerst de drivers van de videokaart installeren :)

http://ts.hercules.com/eng/index.php

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan op cd gezet en op de andere pc maar kan hem niet installeren en ik kan in apparatenbeheer ook geen beeldschermadapters vinden,verder werd er iets gezegd over 256 modus dat het eerst verandert moet worden maar dat lukt mij niet.

• Pollewob
  • Niet online
Welk OS heb je en welk OS heb je drivers voor gedownload :?

Verwijderd

Topicstarter
daar kan ik kort in zijn XP dit geld voor beide

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
heb zelf ook een 4000xt gehad in mijn P4 3.0GHz HT systeem. Bij bepaalde games klapte ie er wel eens uit naar de desktop. Toen kreeg ik ook altijd een irritant 4bit 640x480 scherm ervoor. Na reboot deed ie het wel weer. Had bij mij iig niet met de drivers te maken, omdat ik de nieuwste erop had staan (waren van 02 gloof ik 8)7 :P ).

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-08 22:17

HeepH

Dope Rapper

die 2 werken niet samen, had exact hetzelfde probleem,met elke andere kaart lukte het me wel. Heb ook vanalles geprobeerd, sorry :>

http://specs.tweak.to/16495

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik het volgende ik had alles goed wat instellingen verricht toen moest opnieuw opstarten,maar nu gaat het beeld op zwart wanneer ik op het bureaublad komt die overigens weer in de oude toestand is HEEEELP?????

Verwijderd

Topicstarter
Nu geeft de computer bij opstarten telkens weer,nieuwe hardware gevonden pci naar pci brug.en gaat het beeld op zwart.
wat moet ik nu doen??????

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-08 10:35

Pubbert

random gestoord

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:28:
Nu geeft de computer bij opstarten telkens weer,nieuwe hardware gevonden pci naar pci brug.en gaat het beeld op zwart.
wat moet ik nu doen??????
Zoals enkele hier aan geven, zo'n Kyro kaartje met een nForce2 werkt niet :) Koop voor 30~40 euro een Radeon9200, die is nog sneller ook, en komt elke maand een fatsoenlijke driver voor uit :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Pagina: 1