HDD Crash > Windows opnieuw > Hoe oude dekstop terughalen?

Pagina: 1
Acties:

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-03 09:47
Ik had echt geen idee onder welke zoektermen ik moest zoeken, hdd crash, gelokte map ahhh weet t niet dus maak ik een thread.

200GB Maxtor C: 19GB D: de rest C: 4gb ofzo vrij D: 3gb dacht ik

Was bezig een ISO te fixen (op D partitie) en ineens loopt alles vast.

Nou ja.. goed ik dus reboot, en ineens staat er dan system bla er niet is en dat ik dit moet verhelpen met de windows xp cd, geen ID waar die ligt dus maar ff een oud kopietje gepakt wel ook nederlands en ook pro maar geen Service packs, van alles geprob, fixboot bootconfig etc chkdsk natuurlijk als eerste geprobeerd.

Niks hielp dus maar gewoon windows install gedaan over de oude windows directory heen van windows op C:omdat ik wat bestanden van mijn desktop wilde redden en dus niet gewoon format kon doen (via herstelconsole lukte het ook niet bestanden van C naar D te kopieren en een floppydrive heb ik niet in deze pc..

Windows dus klaar, begint ie D te checken, heeft ongeveer 5gb aan bestanden weggegooid en de overigen zijn soms corrupt (videobestanden die ineens freezen etc) fijn, jammer van mij 150 gig aan video (raar maar waar, alles legaal) had ik maar niet zo lui moeten zijn met wegbranden.

WEL belangrijk waren de bestanden op mijn desktop (enkele textfiles met belangrijke informatie) ik dus weer proberen om bij die bestanden te komen > C: doc n sett > en als ik dan op mijn username klik krijg ik geen toegang, ook geeft hij aan dat deze map 0 bytes groot is, ik dus ff scannen met treesize en dan geeft ie meteen een error al voor het scannen dat ik tot die map geen toegang heb.

Partitie: 19gb, gebruikt: 9gb over: 4gb, die andere 5gb is dus mijn oude desktop etc.. maar die geeft 0 bytes en en geen toegang, hoe krijg ik mijn bestanden weer terug?