[AVI ---> MPEG] Hoe ?

Pagina: 1
Acties:

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-08 16:52
hallo medetweakers,

Ik heb 150 filmpjes allemaal avi, ongeveer 9 GB in totaal, deze wil ik op dvd branden, kan natuurlijk wel....
take1 .....nero .... datadisc.....dvd speler kan niet avi :(

take 2.....nero.....dvd-video......kunnen er maar 11 op......dus dat worden dan 14 dvd's....ook niet handig

Is er misschien een programma dat al mijn 150 files om kan zetten naar mpeg's (zonder dat ik natuurlijk alles 1 voor 1 moet inladen....vinkjes.....enter....wachten.....volgende etc) ??

SHuisman

/EDIT:

Nero versie 6.3.0.0

[ Voor 5% gewijzigd door Shuisman op 25-02-2005 18:13 ]

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:07

Br(36) Ba(56)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:01

Zoefff

❤ 

Allereerst, breng eens een uitgebreid bezoekje aan de sites www.doom9.org en www.videohelp.com, daar staan namelijk bergen tutorials met betrekking tot dit onderwerp op. Als het over conversie van videoformaten gaat, kan je vrijwel alles op die sites vinden.

Hoe lang zijn die avi filmpjes eigenlijk? Als je namelijk al 9 GB aan avi's hebt die bijvoorbeeld XviD of DivX gecodeerd zijn, dan ga je dat sowieso niet op 1 DVD krijgen, of de kwaliteit moet drastisch omlaag.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-08 16:52
Zoefff schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:27:
Allereerst, breng eens een uitgebreid bezoekje aan de sites www.doom9.org en www.videohelp.com, daar staan namelijk bergen tutorials met betrekking tot dit onderwerp op. Als het over conversie van videoformaten gaat, kan je vrijwel alles op die sites vinden.

Hoe lang zijn die avi filmpjes eigenlijk? Als je namelijk al 9 GB aan avi's hebt die bijvoorbeeld XviD of DivX gecodeerd zijn, dan ga je dat sowieso niet op 1 DVD krijgen, of de kwaliteit moet drastisch omlaag.
Ze mogen wel op 3 dvd's dat maakt niet zoveel uit...
Het gaat erom dat de dvdspeler niet avi's kan afspelen ;) En ik eigenlijk geen zin heb om 150 files 1 voor 1 om te zetten naar mpeg
Het zijn al avi's met xvid

[ Voor 14% gewijzigd door Shuisman op 25-02-2005 18:58 ]