Acoo Browser

Pagina: 1
Acties:

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 16:07
meuktracker: Acoo Browser 1.08 build 113

Het is al vreemd dat een van de tientallen IE browserextensies genoemd wordt op de frontpage, maar het meest opvallende vind ik nog dat een van de belangrijkste features van dit product is Ad Filter, die op Tweakers.net zelf 'verboden' is (blocken van ads en dus een van de broodwinningen van T.NET)...

Je eigen brood van de tafel vegen ofzo :? Vreemde actie als je het mij vraagt...

Als het product verder nou heel belangrijk was en het wel genoemd moest worden, maar dat lijkt me niet echt van toepassing op 'Acoo Browser' :P

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2005 16:41 ]

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:59

Qwerty-273

Meukposter

Als het doel van het programma inderdaad ad filter zou zijn was het niet gemeld. Het is echter een browser met tientallen opties, en één daar van is een ad filter. Geen reden dus om hem niet te plaatsen in mijn opinie.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is inderdaad een discutabel punt om een programma te noemen op de frontpage dat een van de zaken exploiteert waar wij niet van gediend zijn, maar daar kennen we nog meer programma's van zoals Messenger Plus! en Kazaa Lite. Het feit dat het programma meer functies heeft buiten een reclamefilter hoeft er niet meteen ervoor te zorgen dat dat programma niet meer opgenomen wordt in de meuk. We hebben al eens eerder software geplaatst die puur het doel hadden om reclame te weren, daar zijn we ook gelukkig van afgestapt. Zodra een programma meerdere interessante functies biedt en/of de nadruk niet legt op het weren van advertenties, dan zie ik niet in waarom we dat niet mogen noemen. Het zou ook hypocriet zijn om niet te noemen dat een programma advertenties filtert :P.