Philips DVD recorder,per opname 2 gelijke files op dvd ?

Pagina: 1
Acties:

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Gewoon uit interesse,
Als ik een dvd opneem in de Philips dvdrecorder vr70 dan staan er als je de dvd gaat bekijken met dvd shrink 2 films op van exact dezelfde grootte (re-author).
Ik neem dan de eerste en gooi die er gewoon op en voila, klaar..
Maar kan iemand vertellen waarom dit is ?
Beide films spelen af maar beiden zijn gewoon gelijk.. neemt toch alleen maar nutteloze ruimte in zo ?
Ik probeer wat meer inzicht te krijgen over waarom dit zo werkt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waar heb je het in hemelsnaam over :?

Kan je wellicht iets duidelijker omschrijven wat je precies bedoelt (eventueel met filenames e.d.)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Nick39
  • Niet online
BtM909 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:35:
Waar heb je het in hemelsnaam over :?

Kan je wellicht iets duidelijker omschrijven wat je precies bedoelt (eventueel met filenames e.d.)?
Gossie..

Ik neem een film op met mijn dvd recorder.. bv scooby doo,2 uur lang, van TV.
Ik stop de zojuist opgenomen dvd in mijn pc en kijk er op met dvd shrink.
Je ziet de structuur : menus en main movie.
Aangezien in de menu's er niet op wil hebben,want die zijn schreeuwlelijk, klik ik op main movie
Daar staat dan de eigenlijke film.
Alleen, er staat Title1 en Title2.
Je zou verwachten dat als je een film opneemt,dat er EEN lange file staat.
Maar nee, er staan er dus 2, Title1 en Title2, beiden even lang (in het voorbeeld van scooby 2.926 MB.
Beide files zijn identiek.
Als ik beiden aanklik zie ik dus ook dezelfde film.
Het is dus niet zo dat de film begint op file1 en doorgaat met file2.
Beide files bevatten de totale,identieke film.
Tel ik het totaal op (2x 2.926 MB) dan zit ik op bijna 6 gig,en dat kan dus ook helemaal niet op een gewone 4.7 GIG dvd.
Toch staan ze er wel...

Ik snap niet waarom de Philips dus de film als het ware 2 keer wegschrijft naar de dvd tijdens het opnemen...

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:38
Echt weird!!! 8)7 8)7 8)7

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Nick39
  • Niet online
wow.. en geen moderator die er op let..

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-01 09:16

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik heb dezelfde recorder en ben er achter gekomen wat het precies is. De film staat in principe maar 1 keer op de DVD, er zijn echter twee verwijzingen naar de film. Als je de editing tools van de recorder gebruikt om bijvoorbeeld de reclame te verbergen, dan zul je een verschil merken tussen titel 1 en 2. Titel 1 zal de verborgen reclame niet meer bevatten maar twee wel. De film staat echter maar 1 keer op de DVD.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Pagina: 1