Thermalright SI-97 erg los.

Pagina: 1
Acties:

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:09
Ik heb sinds gisteren een nieuwe thermalright SI-97 koeler gekocht. Deze koeler moet je met een clip bevestigen nu heb ik dat gedaan maar nu zit de koeler erg los. En de temps zijn er ook hoger daardoor.
Ik heb hem al 5x opnieuw erop gezet maar hij blijft niet strak zitten.
De temps zijn tussen de 48-52C.

Xato

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:54

Exigence

dnkroz

De clip een beetje buigen zodat hij wel strak zit :?

• Xato
Ik heb hem al geprobeerd te verbuigen maar hij bijft nog steeds erg los zitten. Ik gebruik ook de spacer, weet iemand anders misschien wat ik verkeerd doe?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
En als je die spacer niet gebruikt? Kun je misschien een foto maken?

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik heb deze koeler ook. hij zit idd niet erg stevig erop. ik heb nog wat socket A klemmetjes hier liggen, die naar mijn gevoel wat strakker erop zitten, ik zal die ns een keer uitproberen. ik gebruik geen spacer btw

[ Voor 10% gewijzigd door dreester op 25-02-2005 22:35 ]

• Xato
Als je die spacer niet gebruikt zit die er alleen maar losser op merkte ik. Ik morgen het eens proberen met de standaart clip die bij de boxed cooler zit (die wel strak zat ;)) en dan horen jullie het wel.

Wat zijn jouw temps eigenlijk met de SI-97?

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Xato schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 22:47:
Als je die spacer niet gebruikt zit die er alleen maar losser op merkte ik. Ik morgen het eens proberen met de standaart clip die bij de boxed cooler zit (die wel strak zat ;)) en dan horen jullie het wel.

Wat zijn jouw temps eigenlijk met de SI-97?
dat is moeilijk te zeggen aangezien ik rare tempsensoren heb (moet de temps calibreren geloof ik). Dit zijn mn temps met een barton 2800+@3200+ (1.7v) op een gigabyte GA7N400 pro2 rev.2:

CPU: 53C graden (dus ongeveer hetzelfde)
System: 39C graden
Fan: Zalman ZM-F2 (92mm) @ 5 volt in suckmode.
En dat dus niet op load, maar zoals ik eerder zei zijn mn temps niet gecalibreerd. Overigens zal ik er binnenkort een Nexus 120mm fan op monteren.

ik las ergens op het forum van silentPCreview dat de temps wat hoger liggen met de spacer in gebruik.

http://forums.silentpcreview.com/viewforum.php?f=8

[ Voor 5% gewijzigd door dreester op 26-02-2005 20:21 ]

Pagina: 1