Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Mailtjes verstuurd met vertraging?

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb laatst op iemands aangeboden harde schijf gereageerd, en die mailde maar niet terug.

Nu krijg ik een aantal dagen later ineens een bevestiging dat mijn mailtje naar die persoon verstuurd zijn :?

Oja dacht ik, er komt natuurlijk altijd een bevestiging! Maar die was nu dus laat. B)

Is er wat kaduuk ofzo?

specs

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-11 19:26
Om welke site gaat dit dan? Heb je zelf gemaild? Via een website? Is het geen leesbevestiging die je terug kreeg? Met welk mailprogrammaatje?

stp - PSN ID: stp_4

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zal wel een vertraging in de server zijn die het mailtje genereerde, het mailtje ontving, of in de mailserver van je ISP (aangenomen dat je ergens webmail of popmail gebruikt. Niks om je zorgen over te maken - ik heb ook wel eens een halve dag op een mailtje zitten wachten waarvan ik 100% wist dat het verzonden was (zelf gedaan namelijk :P )

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het gaat dus om een reactie die ik via de tweakers V&A gestuurd heb naar een persoon.

Nu je het zegt, ik heb even de data gechecked, en volgens het mailtje zijn de mailtjes verstuurd de 21'ste en de 22'ste, dus bij jullie gaat het goed....tenminste....

Ik gebruik pegasus icm mijn DDS pop3 email.

Maar al mijn andere mailtjes kwamen wel gewoon op tijd aan, alleen deze van tweakers niet....

Waar kan ik in de data van de mailtjes zien wanneer ie bij tweakers het mailtje verstuurd is? want dan kan ik zien of de fout hier of bij tweakers licht niet?

specs

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De mail deed het vandaag prima. Dus ik vermoed dat er een kleine tijdelijke storing is geweest.