[Access] Hoe rand van keuzelijst weg krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Op een rapport in Access wil ik een lijst met data weergeven, die onder elkaar staat. Bijvoorbeeld:

MO050301
ST058281
ST040302

Deze data wordt door een query gegenereerd en ik plaats 'm in een keuzelijst om het onder elkaar te krijgen. Maar het probleem is dat er bij het afdrukken altijd een rand om die keuzelijst heen komt te staan en dat wil ik niet! Je kunt een keuzelijst wel verschillende randstijlen en effecten meegeven, maar ook al zet je alles zo neutraal mogelijk en geef je het de kleur wit, je blijft altijd een kader om je data heen houden.

- is dit kader weg te krijgen?
- zo niet, is er een alternatieve oplossing (alternatief besturingselement ofzo) om data uit een query onder elkaar te plaatsen?

Het enige dat ik tot nu toe heb gevonden is dat een keuzelijst met geen mogelijkheid rechts uit te lijnen is :|

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:00

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ze zou een subrapport kunnen maken?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Hmm... nogal omslachtig, maar het is het proberen in ieder geval waard.