MSI K7T ProIIA
of
Abit KT7 (raid)
(kan problemen geven met 1.1ghz)
of
Abit KT7 (raid)
een van de 1000 topics...
WEBN & chill (@IBKR)
Hmmmm..... ik kan nou niet echt zeggen dat ik zo enorm veel gemak heb gehad van dit bordje.... Ik heb neigingen gehad om hem gewoon regelrecht op 230 volt aan te sluiten....Op zondag 07 januari 2001 21:18 schreef asshole het volgende:
Een Asus A7V is ook zeker niet verkeerd.
Nu draait hij gelukkig eindelijk wel stabiel.... ben er ook wel tevreden mee... maar als ik terugdenk aan de problemen
Een Asus A7Pro is ook niet verkeerd 
(Die heb ik namelijk ook)
Alle proemn in n drek
Wat is het verschil met de A7V dan???Op zondag 07 januari 2001 21:22 schreef Bierkameel het volgende:
Een Asus A7Pro is ook niet verkeerd
Verwijderd
De Promise ATA100 controller zit niet op de A7Pro en t scheelt zo'n 50 piek.Op zondag 07 januari 2001 21:24 schreef tborgdorff het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de A7V dan???
De A7Pro heeft geen DMA 100 en daar zijn nog al wat problemen mee zoals ik hier lees.
(Schijven worden niet goed herkend onder Win2K en je moet de nieuwste drivers steeds downen enzo)
Ennuh hij is 70 piek goedkoper
Ik vind het een supergoed bordje ik had de A7V besteld maar deze gekregen maarja ik klaag niet.
(Schijven worden niet goed herkend onder Win2K en je moet de nieuwste drivers steeds downen enzo)
Ennuh hij is 70 piek goedkoper
Ik vind het een supergoed bordje ik had de A7V besteld maar deze gekregen maarja ik klaag niet.
edit:
Haha heb jij een verkeerde zaak want hier scheelt het 70 piek
Haha heb jij een verkeerde zaak want hier scheelt het 70 piek
Alle proemn in n drek
Verwijderd
ik heb verschillende prijsverschillen gezien
idd bij de 1 70 piek maar ik heb ook 35,- piek verschil gezien en ook 50,-
daarvandaan dat ik ook zei:
idd bij de 1 70 piek maar ik heb ook 35,- piek verschil gezien en ook 50,-
daarvandaan dat ik ook zei:
het scheelt zo'n 50 piek
Bij informatique scheelt het idd 70 piek (479-409).
Asus A7V
Abit KT7
MSI K7T PRO 2
Abit KT7
MSI K7T PRO 2
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Wat bedoel je daarmee? Ik heb m'n Thunderbird 1000 op 1100 en 1150 gedraaid en dat was helemaal stabiel. Maar ja, op 1000 is ie voorlopig snel zatOp zondag 07 januari 2001 21:14 schreef mav3rick het volgende:
Abit KT7 (raid)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1