Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Het
by ontbreekt dus niet; maar hetHosted by Trueserver
Volgens mij was het zo dat niet alle servers hun naam op die manier vrijgaven; en het dan gewoon uit de template wordt gelaten. Maar bij welk topic had je nou precies last van dit probleem?Served by $server
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Idd; iets te snelSpider.007 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:55:
Het
[...]
by ontbreekt dus niet; maar het
[...]
Volgens mij was het zo dat niet alle servers hun naam op die manier vrijgaven; en het dan gewoon uit de template wordt gelaten. Maar bij welk topic had je nou precies last van dit probleem?
Het is niet specifiek een topic, maar random
Het viel me alleen op
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
zo te zien doet AeolusAsclepius niet mee
Het gebeurd nog wel eens dat als apache start bij een complete reboot dat de environment variabelen die ik nodig heb nog niet geinitialiseerd zijn. De template laat dan gewoon het 'Served by' weg, wat gewoon intended behaviour is - wat er niet is moet je ook niet laten zien
Geen bug dus, en lost zichzelf vanzelf op als 1 van de serverheren even een apachectl -restart doet
Het gebeurd nog wel eens dat als apache start bij een complete reboot dat de environment variabelen die ik nodig heb nog niet geinitialiseerd zijn. De template laat dan gewoon het 'Served by' weg, wat gewoon intended behaviour is - wat er niet is moet je ook niet laten zien
Geen bug dus, en lost zichzelf vanzelf op als 1 van de serverheren even een apachectl -restart doet
[ Voor 89% gewijzigd door crisp op 25-02-2005 15:44 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()